A Media1 podcast- és rádióműsorának vendége elmondta,
- mennyire üti meg az iparágat az aktuális gazdasági helyzet,
- mennyiben más a német és a magyar reklámipar, hogyan lehet oda magyarként betörni,
- de szó esett arról is, miért szerveznek az Umbrella munkatársai teljesen ingyenesen workshopokat (3D, social media, utómunka, produkciós témakörben).
Szóba került az is, hogy engedi-e a piac, hogy valaki egyedi legyen. A beszélgetésből kiderült, mi ejt valakit rabul a reklámszakmában és az, hogy hogyan vethető be a mesterséges intelligencia a filmgyártásban, kreatíviparban.
A teljes beszélgetés az alábbi lejátszó segítségével hallgatható meg.
További hírek érhetők el a Media1-en. Megtalál minket Facebookon is és kérheti híreinket már Telegramon is push üzenetben. RSS csatornánkat ITT találja. Podcastjainkat már 15 rádióban is hallhatja.
Borító: Hidvégi Zoltán, az Umbrella ügyvezető igazgatója