fbpx
Ringier Hungary

Befejeződik a Ringier Hungary és az Adaptive Media együttműködése

Lezárja együttműködését a blikk.hu, a sportal.hu, a kiskegyed.hu, a glamour.hu, az egészségkalauz.hu, valamint a noizz.hu portálok kiadója az Adaptive Media sales house céggel, és jövő januártól házon belül, saját értékesítő csapatával látja el a Ringier Hungary a médiavállalat digitális felületeinek hirdetésértékesítését.

A Ringier Hungary egy mai, csütörtöki közleményben tájékoztatta döntéséről lapunkat. Azt írják, hogy 2023 januárjától a teljes online, print és BTL termékportfóliójának hirdetésértékesítési tevékenységét házon belül látja el a médiavállalat.

„Nagyszerű és sikeres partnerséget zárunk le év végén a jelenlegi sales house-unkkal, az Adaptive Mediával. Sopov Istvánnak és csapatának ezúton is köszönöm a Ringier nevében az elmúlt három év közös munkáját. A koncepcióváltás oka az, hogy hosszú távon a médiavállalaton belül akarjuk megerősíteni a digitális- és programmatic sales kapacitásainkat is. Ezt kulcsfontosságúnak tartjuk ahhoz, hogy a kiadó termékfejlesztési irányait és minden egyes projektjét meghatározó “digital first” szemléletet a hirdetésértékesítés terén is képviselni tudjuk”

– mondta a döntés hátteréről Jánosi Péter kereskedelmi igazgató, aki 2022 tavaszán érkezett a Ringier Hungary sales csapatának élére.

Jánosi Péter, a Ringier Hungary kereskedelmi igazgatója
Jánosi Péter, a Ringier Hungary kereskedelmi igazgatója
Fotó: RIngier

A médiavállalat legújabb, nemrég indított sportmédia-platformja, a sportal.hu reklámfelületeit az oldal októberi indulása óta már a Ringier saját sales osztálya menedzselte, és ehhez hasonlóan zajlik majd a jövő vétől a kiadó online médiaportfóliójához tartozó blikk.hu, kiskegyed.hu, glamour.hu, egészségkalauz.hu és noizz.hu hirdetési felületeinek értékesítése.

Tervei megvalósításához a közeljövőben a Ringier néhány új szakemberrel bővíti sales szakterületét, de alapvetően a már meglévő, mintegy 30 fős értékesítési csapatára támaszkodik majd, derül ki a közleményből.

A Ringier Hungary cégcsoport online portfóliója havonta 4,2 millió egyedi látogatót vonz. Legnagyobb elérésű híroldala a blikk.hu, amely naponta átlagosan közel 1 millió egyedi látogatót (real user / RU) ér el és immár egy éve, 2021 novembere óta töretlenül vezeti a hazai weboldalak látogatottsági ranglistáját a havi átlagos egyedi látogatók számát tekintve. Online női magazinjai, a kiskegyed.hu és a glamour.hu a női tematikájú hazai oldalak TOP5-ös élbolyában teljesítenek.

A Ringier 2020 óta dolgozott együtt az Adaptive Media hirdetésértékesítő házzal.

(Disclaimer: A Media1 hirdetési felületeinek reklámértékesítését is az Adaptive Media látja el egy partneri megállapodás keretében 2019 óta.)

További hírek találhatók a Media1-en!

 

Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások