ringier axel springer magyarország

Kovács Tibor, a Ringier Axel Springer Magyarország leendő ügyvezetője

RAS-vezér: Több közéleti téma lesz a Blikkben

Kovács Tibor, a Ringier Axel Springer Magyarország ügyvezető igazgatója a Media1 műsorának adott interjúban elmondta, hogy több közéleti vonatkozású témát tervez a Blikk a következő időszakban, de szóba került a koronavírus sajtóra gyakorolt hatása, és az is, hogy folyamatosan növekszik a politikai nyomás a magyar médián. A Magyar Lapkiadók Egyesülete elnökeként is ismert médiamenedzser szerint fokozódó verseny várható az egyes online médiapiaci szereplők között a következő időszakban, és ebből a blikk.hu sem szeretne kimaradni.

Glamour Small Business Summit

GLAMOUR Business néven vállalkozások felfuttatását segítő rendezvénysorozatot indít az ismert női glossy magazin

A hazai piacon működő mikro- és kisvállalkozásoktól származó, a valós üzleti életből merített gyakorlati tapasztalatok megosztását tűzte zászlajára a GLAMOUR magazin, mely nem csupán print és online tartalomkínálatát bővíti az anyagi önállóság megteremtésére inspiráló anyagokkal, de egy önálló rendezvénysorozat formájában is teret ad a tudásmegosztásnak. A saját vállalkozások beindítását támogató kezdeményezés jövő héten indul az egész napos GLAMOUR Small Business Summit online konferenciával.

A Ringier Axel Springer Magyarország budapesti egyik irodájának bejárata a Városmajor utcában

Üzleti újraélesztő programot indít a Ringier Axel Springer Magyarország

A Blikk, a Blikk.hu, a Kiskegyed, a GLAMOUR, számos tv-műsorújság, magazin, illetve online médiafelület kiadója által indított Újrakezdők program lényege egyrészt egy speciális, kkv-knak szóló lehetőség, másrészt szerkesztőségi cikkekben is kiemelten foglalkoznak az újraindulással.

újságok

Duzzadó követőtáborok és strapabíró printek a Ringier Axel Springernél (x)

Idejét sem tudjuk, mikor övezte utoljára ekkora bizonytalanság az üzleti élet alakulását, s bár 2020 kétségtelenül a kihívások éveként vonul majd be a történelembe – és a pénzügyi jelentésekbe –, legalább azt bizonyosan elmondhatjuk, hogy erős első negyedévről indultunk. A Ringier Axel Springer Magyarország körképe digitális erősségeiről és válságtűrő print zászlóshajóiról.

A Ringier Axel Springer Magyarország budapesti egyik irodájának bejárata a Városmajor utcában

Egyszerűbb lett elérni 300 millió médiafogyasztót

Ezentúl az Axel Springer médiakonszern hirdetői egyszerre akár 30 országban is megjelenhetnek kampányaikkal, több mint 300 millió médiafogyasztót elérve. A lehetőséghez csatlakozik a Ringier Axel Springer Magyarország is, így például a Blikk is befogad majd nemzetközi kampányokat az anyavállalat közreműködésével – tudta meg a Media1.