Az Adaptive Media sales house-t bízza meg a Ringier Axel Springer Magyarország az online hirdetési felületeinek értékesítésével 2020-tól, ezt a RAS Magyarország jelentette be ma, nem sokkal ezelőtt.
A kiadóvállalat és a hazai médiaértékesítő stratégiai együttműködése elsősorban az ügynökségi piac kiszolgálására, valamint a programozott hirdetési felületek értékesítésére vonatkozik.
A Ringier Axel Springer Magyarország kiadóvállalat és az Adaptive Media sales house együttműködése a napokban már el is indult, és a kiadó online portfólióját érinti: így a Blikk.hu, a Blikk Rúzs, a Kiskegyed.hu, a Glamour.hu, a Noizz.hu, az Egészségkalauz.hu és a Recepttár.hu hirdetési felületeit az Adaptive Media képviseli az ügynökségi piac irányában, illetve a sales house értékesíti a programozott hirdetési felületeket is.
A Ringier Axel Springer Magyarország eddig az Ads Interactive céggel dolgozott együtt.
A Ringier Axel Springer Magyarország jelezte: a korábbi évek gyakorlatának megfelelően a kiadó nyomtatott kiadványaihoz és BTL aktivitásaihoz kapcsolódó sales tevékenységet továbbra is a Ringier Axel Springer saját értékesítő csapata végzi, mint ahogyan a direkt partnerek többségének digitális kampánymenedzsmentje is a kiadónál marad.
A cégcsoport online portfóliója havonta több mint 3,2 millió egyedi látogatót ér el.
Disclaimer: A Media1 hirdetési felületeinek ügynökségi értékesítését is az Adaptive Media végzi.