fbpx
Takács Borbála, az Adevinta Hungary marketingigazgatója, Szalay Dániel, a Media1 főszerkesztője és Forgács Mariann, a Be Social ügyvezetője

Kész az új webshop, de hogyan lesz rajta látogató? Forgács Mariannal és Takács Borbálával itt a Media1 e-kereskedelem sorozatának legújabb része!

A Media1 többrészes e-kereskedelem témájú beszélgetéssorozatának legújabb epizódjában ezúttal Forgács Mariannal, a Be Social ügyvezetőjével és Takács Borbálával, a Jófogást és a Használtautó.hu-t működtető Adevinta Hungary marketingigazgatójával beszélgettünk arról, hogy milyen kommunikációs- és marketing stratégiákat érdemes használni az online kereskedelemben, illetve hogyan használjuk fel mindehhez a közösségi médiát. Hiszen nem elég jól összerakni a webshopot, de folyamatos és jól átgondolt kommunikációra is szükség van a sikerhez, vagyis ahhoz, hogy minél nagyobb forgalomra tegyen szert egy e-kereskedő.
  • Mely közösségi médiás platformok kihagyhatatlanok a kommunikációs mixből?
  • Mikor kell ügynökség és mikor elég, ha mi magunk vesszük kezünkbe a kommunikációs feladatokat?
  • Mekkora büdzsét érdemes szánni a kommunikációra?
  • Milyen gyakran és hogyan, miről posztoljunk?
  • Hogyan érdemes hozzálátni az influenszermarketinghez?
  • Vannak-e ingyenes lehetőségek, vagy mindenképp a pénztárcánkba kell nyúlnunk?
  • Online piacterek – hogyan, mikor, mire használjuk őket?

Ilyen és ehhez hasonló gyakorlatias kérdésekre is választ kerestünk szakértő vendégeinkkel a Media1 e-kereskedelem témájú beszélgetéssorozatának legújabb részében, amelyhez videó is kapcsolódik.

A beszélgetés audio (podcast) változatban is elérhető, így vezetés közben is meghallgathatja.

A Media1 korábbi e-kereskedelem témájú epizódjait alább találja.

Mik a trendek manapság és mi várható az e-kereskedelemben? Csereklei Zoltán (Pelenka.hu), Hack-Handa Tünde (ENET) és Szeles Péter (Reacty Digital) a Media1 online kereskedelemről szóló beszélgetéssorozatában (VIDEÓVAL!)

 

A webshopok túlélése múlhat rajta – az e-kereskedelem logisztikai trendjeiről beszélgettünk a Media1 e-kereskedelem sorozatának 2. részében

Webshopok a jog és az informatika szorításában – Folytatódik e-kereskedelem témájú szakértői beszélgetéssorozatunk

Érdemes feliratkozni a Media1 YouTbe csatornájára, valamint a podcastunk Spotify csatornájára, hogy ne maradjon le a beszélgetéssorozat következő részéről sem!

Még több hír található a Media1-en. Kérheti tartalmainkat RSS-en is, és kérheti tartalmainkat már Telegramon is.

Borító: Takács Borbála, az Adevinta Hungary marketingigazgatója, Szalay Dániel, a Media1 főszerkesztője és Forgács Mariann, a Be Social ügyvezetője
Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások