fbpx
Milkovics Pál, a Schwartz Capital Group, illetve ezen keresztül a Pesti Hírlap tulajdonosa

Milkovics Pálék megszerezték a Cosmopolitan licencjogait

A Media-Digital Hungary-n, a Media1 főszerkesztőjének kérdésére elismerte a Michaeli, Schwartz & Brit Media Zrt. vezérigazgatója, hogy megalapozottak a Media1 tavaly decemberben megjelent információi, hozzájuk kerül a mostanáig a Central Médiacsoporthoz tartozó Cosmopolitan.

A Siófokon zajló kétnapos médiakonferencia egyik vendége volt ma, kedden Milkovics Pál, akit a színpadra szervezett beszélgetésen kérdezhetett jelen sorok szerzője különböző, az általa vezetett médiavállalattal kapcsolatos témákról. A cég kapcsán sok izgalmas téma van manapság (lásd 168 óra, Pesti Hírlap, rádiók, ELLE magazin), de a Media1 már tavaly év végén megírta, hogy piaci várakozások szerint az ELLE magazin után újabb nagy nemzetközi médiamárka, a Cosmopolitan licencjogai is a Milkovics vezette Michaeli, Schwartz & Brit Media Zrt.-hez kerülhetnek. Milkovics mostanáig sosem reagált a Media1 ezzel kapcsolatos kérdéseire, akkor sem, amikor a Central Médiacsoport idén tavasszal annyit megerősített, hogy elkerül tőle a Cosmopolitan.

Ezúttal azonban a zsúfolásig megtelt terem közönsége előtt a vezérigazgató annyit elismert, hogy az információ megalapozott, tehát tényleg hozzájuk kerül a Cosmopolitan.

Annyit mondott erről: „hivatalosan nem, nem hivatalosan azonban meg tudom erősíteni” – reagálta Milkovics a Media1 vezette, egy teremnyi hallgatóság előtt lezajló beszélgetésben a Cosmóval kapcsolatos kérdésre.

Ezzel kapcsolatban Milkovics egyelőre további információkat most nem kívánt még hozzátenni, és a beszélgetés után is hiába kérdeztük erről.

A 168 Óra e heti számát már az új szerkesztőségi struktúrában készítik

A Michaeli, Schwartz & Brit Media Zrt.-nél nagy változások zajlanak manapság. A 168 Óra című lap jövőjére vonatkozó kérdésre válaszolva a konferencia közönsége előtti beszélgetésben Milkovics Pál azt felelte jelen sorok szerzőjének kérdésére:

az a szándékuk, hogy folytassák a lap megjelentetését ezután is, ezt marketingkampányokkal is meg akarják majd támogatni. Elmondta, hogy az e heti, a héten nyomdába kerülő 168 óra már az új szerkesztőségi működés szerint jelenik meg.

A Media1 a Digital-Media Hungary konferenciáról szóló tudósításai IDE kattintva érhetők el.

További hírek érhetők el a Media1-en.

Kérheti híreinket Telegramra is. Megtalálhat minket a Facebookon is.

Borító: Milkovics Pál vezérigazgató.  Fotó: yanrenelt.com
Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások