fbpx
A Russia Today (RT) honlapja.

Reagált a két orosz tévécsatorna EU-s betiltására az NMHH

A magyar médiahatóság felszólította az egyik hazai műsorterjesztőt, hogy kapcsolja le az adást.

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) végül mégiscsak megszólalt pénteken azzal kapcsolatban, hogy az Európai Unió Tanácsa felfüggesztette az orosz Russia Today (RT) és a Szputnyik tévécsatornák uniós műsorszolgáltatási jogosultságát.

Az NMHH Kommunikációs Igazgatósága pénteken kiadott egy közleményt, mely szerint nyilvántartásuk alapján Magyarországon egy olyan műsorterjesztő van, amelynek a kínálatában megtalálható az RT műsora.

Mint írták, az érintett szolgáltató figyelmét felhívták a szolgáltatás megszüntetésére.

Az NMHH tájékoztatásából az nem derül ki, hogy melyik műsorterjesztőnél volt elérhető a tilalom alá eső orosz csatorna.

„Az internetes szolgáltatókra is vonatkozik az uniós tiltás, a rendelet betartását a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság folyamatosan ellenőrzi”

– szögezték le.

Korábban a Media1 kereste meg kérdésekkel az ügyben a nemzeti médiahatóságot, de akkor még ennyit sem reagáltak a kérdésre, mint amit végül a közleményben elárultak.

További híreket talál a Media1-en! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon és a Twitteren, valamint iratkozzon fel a Media1 hírlevelére is!

Borító: a Russia Today (RT) honlapja. Fotó: Kasza János / Media1
Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások