fbpx

Russia Today

RTR Planeta

Újabb orosz tévécsatornákat, köztük a Telekom és a Vodafone által terjesztett szélsőséges RTR Planetát is betiltotta az EU

A még februárban betiltott Szputnyik és RT (Russia Today) különböző propagandacsatornáin túl az Európai Unió még június elején az RTR Planeta, a Russia24 és a TV Centre International csatornákra is kiterjesztette az orosz-ukrán háborúval összefüggésben bevezetett terjesztési tilalmat. A Media1 tapasztalatai szerint, bár a rendeletmódosítás június eleji hatályba lépése után végül hajlandó volt felfüggeszteni a Magyar Telekom és a Vodafone Magyarország a szélsőséges és uszító jellegű RTR Planeta terjesztését, de még hetekkel később, jelen cikkünk élesítésekor is feltünteti a honlapján a betiltott csatornát, mely korábban idegen államok likvidálását is zászlajára tűzte, ennek ellenére a legvégsőkig a két távközlési multi kínálatában maradt, sőt az említett cégek még az ukrajnai háború kitörése után, még akkor sem szüntették meg ezek terjesztését, amikor a Magyar Újságírók Országos Szövetsége és az egyik ellenzéki párt is felszólította, hogy ezt tegyék meg mint társadalmilag felelős vállalatok, hogy mérsékeljék vele az uszítás hatásait.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások