nmhh

A Rádió 1 reggeli műsorában Sebestyén Balázs és Rákóczi Feri műsorvezetők. Forrás: Facebook Live

Serdülőkorúak fejlődését veszélyeztette a Balázsék

Szexuális utalások miatt megbírságolták a Rádió 1 műsorát. Az Echo TV körül is vizsgálódott a Médiatanács, de a médiaszolgáltató ellen nem indul eljárás a Nagy Blanka elleni gyűlöletkeltő adás miatt.

Music FM

Megszólalt a Music FM ügyében a médiahatóság

A Media1 azt kérdezte a Music FM elnémítóitól, miért nem pályáztatták meg a Music FM által használt 89,5 MHz és a Sláger FM által korábban használt 103,9 MHz-es budapesti frekvenciákat azután, hogy nem hosszabbították meg a médiaszolgáltatók jogosultságait az érintett hullámsávokra.

101,7 Pécs FM

Átalakul a Pécs FM

A Médiatanács engedélyét is megszerezte a Pécs FM, hogy ne a frekvenciapályázati ajánlatában szereplő zenei korszakot kelljen követnie. Budapesten pedig engedélyt kapott a Cross FM a Médiatanácstól, hogy végül ne a pályázati eljárás szerint néven kezdje meg a sugárzást.

Candide

Cenzúrázták a Candide-ot, de a közmédia így se talált neki műsoridőt

Kiverte a biztosítékot, hogy a médiahatóság által támogatott animációs filmben üres focistadion, kisvasút és Szűz Mária-tetoválás is volt. Ki kellett vennie az alkotóknak részeket, mert „ezek sértették a médiatörvényt és személyiségi jogokat”. Végül ezek nélkül se adta le a közmédia.

Ripost, hajléktalanok

Eljár a Médiatanács a Ripost ellen

A lapot a hajléktalanok elleni gyűlöletkelő hangvételű írása miatt jelentette fel egy állampolgár. A Ripost most levélben lesz kénytelen magyarázkodni a Médiatanácsnál.