fbpx
ELLE Magazin

Hivatalos: visszahozta az ELLE című divatmagazint Milkovics Pál

Áprilistól érhető el újra a tavaly év végén megszűnt lap folytatása. Az eddigi főszerkesztővel, de új főszerkesztő-helyettessel és művészeti vezetővel folytatják a munkát, és a neten is megerősítik a divatlapot.

Mint arról korábban beszámoltunk, a Central Médiacsoport még tavaly bejelentette, hogy nem folytatja tovább az ELLE című divatmagazin kiadását 2021-től. Később a Media1 azonban megírta, hogy a Central egyik piactársa, a 168 Óra és a Pesti Hírlap című termékek kiadóját is irányító Milkovics Pál nevével fémjelzett cégcsoport mégis folytatni készül a lapot. Akkor Milkovics még nem kívánt nyilatkozni értesülésünkkel kapcsolatban, igaz, nem is tagadta azt, ma, pénteken azonban közleményben jelentette be, hogy áprilisban valóban visszatér a magazin, miután a lapkiadás jogait néhány évre megvásárolta a francia Lagardère Grouptól, az ELLE márka tulajdonosától.

Idén összesen hétszer

A közlemény szerint a főszerkesztő továbbra is Liptai Lívia maradt, aki az eddig megszokott minőség mellett erősebb digitális megjelenést és a magazin értékeit még határozottabban képviselő tartalmat ígér. A tájékoztatás szerint a nyomtatott magazin idén összesen 7 alkalommal jelenik meg (augusztustól minden hónapban kiadják), és – meg nem nevezett mértékben – még növelik is a tavalyihoz képest a nyomott példányszámot.

Ugyancsak áprilistól megerősítik az elle.hu internetes oldalt, ahol különféle tartalmak lesznek elérhetők.

Új főszerkesztő-helyettes és művészeti vezető

A szerkesztőség összetételében két fontos pozícióban történt változás: a főszerkesztő-helyettesi feladatokat a Minőségi Újságírásért-díjas Lencsés Csaba látja el. A visszatérő Elle magazin új művészeti vezetője pedig Yann Baillieul lett, aki tizenöt éve dolgozik a területen, és ezalatt az idő alatt több kreatív szakmai elismerésben is részesült.

A közlemény idézi Liptai Lívia főszerkesztőt, aki így nyilatkozott:

„Nagy örömmel tölt el, hogy egy olyan márkának, mint az ELLE, mely a szabadságot, a merészséget, a nyitottságot és a pozitivitást ünnepli, mégis helye van a magyar médiapiacon. Mindez azt mutatja: megéri olyan tartalmat előállítani, amely feszegeti a klasszikus női magazin határait, legyen szó transznemű címlapról, a romák felzárkózásáról szóló anyagokról vagy az egyenlő bérezésért küzdő kampányról. Arra a szabad szellemiségre és tabumentes nyitottságra, amely a francia anyalap sajátja, ma egyre inkább szükség van. A szerkesztőség tagjaival azon fogunk dolgozni, hogy a lap korábbi értékrendjét még határozottabban és hatékonyabban terjesszük.”

Liptai Lívia, az ELLE magazin főszerkesztője
Liptai Lívia, az ELLE magazin főszerkesztője

Milkovics Pál ehhez még hozzátette:

„A márkában rejlő nemzetközi érték és a fejlődési potenciál egy világjárvány közepén is jó befektetés a magyar piacon. Az Elle a világra nyitott, az aktuális trendeket követő nőkhöz szól, akiknek a divat, szépség, egészség mellett ugyanannyira fontosak a kulturális és társadalmi kérdések is. Egyedi szellemiséget és egyedi célcsoportot is képvisel, akikben komoly vásárlóerőt látok. Ezért a megújult magazin a csapattól eddig is megszokott profizmussal szolgálja ki az olvasók igényeit, de sokkal szélesebb spektrumban, kihasználva a nemzetközi márkában rejlő digitális lehetőségeket.”

Milkovics Pál, a 168 Óra, a Pesti Hírlap és az ELLE magazin tulajdonosa
Milkovics Pál, a 168 Óra, a Pesti Hírlap és az ELLE magazin tulajdonosa

Milkovics Pálról itt találhatók korábbi írásaink.

További hírek olvashatók a Media1.hu-n!

Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások