fbpx
Klubrádió egy autórádión

Túlélőgyakorlat: a Klubrádió netrádiózni tanít

Cikksorozattal segítik a hallgatókat, hogy online is tudják hallgatni az adást. Ez részben egyfajta előremenekülés a Médiatanács döntése miatt, részben pedig a vidéki emberekhez való eljutást segítheti.

A Médiatanács elvenné a Klubrádió FM frekvenciáját, így kiemelten fontos, hogy erősítsék a rádió online jelenlétét.

A rádiózás jövője egyébként is az online rádiózás lehet, egyelőre nincs külön engedélyhez kötve, hogy valaki online sugározzon adást. Ez nyújt segítséget a Klubrádiónak is, hiszen most már csak Budapesten és környékén fogható 92,9 MHz-es frekvenciájuk, a vidéki és külföldi hallgatóik 2019 óta online tudják nyomon követni az adásokat. Azonban elképzelhető, hogy 2021. február 14. után minden hallgatónak így kell tennie, amennyiben a Médiahatóság nem fogadja el a rádió frekvenciahasználatra való pályázatát.

Ehhez nyújt segítséget a weboldalukon most elindított új cikksorozatuk, amelyben az online rádió használatát tanítják.

Az online adásnak egyébként az a hátránya, hogy minimális fáziskéséssel hallhatók az adások.

Az NMHH Médiatanácsa idén szeptemberben határozott úgy, hogy nem hosszabbítja meg a Klubrádió jövő február 14-én lejáró médiaszolgáltatási jogosultságát a Budapest FM 92,9 MHz-re a médiaszolgáltató korábbi adminisztratív hibájára hivatkozva. A rádió egy pályázaton szerezheti vissza frekvenciáját, de a médiaszolgáltató jogsértőnek tartja a Médiatanács a hosszabbítást elutasító döntését, ezért bírósági úton támadta meg.

Pataki Gábor, a Klubrádió főszerkesztője volt a Media1 október 12-i adásának vendége. A beszélgetésben szó esett arról is, milyen „B” tervük van a rádió túlélése érdekében. Az interjú itt hallgatható vissza.

Borító: Klubrádió egy autórádión. Fotó: Szalay Dániel / Media1
Teads

Tűpontos célzás a másodpercek töredéke alatt – Hogyan működik a Teads mesterséges intelligenciája? (x)

A digitális reklámpiac régóta egy nehéz választás előtt áll: minőség vagy széles elérés? Az elmúlt néhány évben, ahogy a vásárlás egyszerűbbé és gyorsabbá vált, a reklámipar konszolidálódott, a hirdetők egyre nagyobb közönséget szerettek volna megszólítani, ám mindez a minőség rovására ment. A Teads erre egy saját mesterséges intelligencia-rendszer fejlesztésével válaszolt, amely milliszekundumok alatt képes eldönteni, hogy egy adott felhasználónak mikor és milyen hirdetést jelenítsen meg a rendszer.

Tovább a részletekért »
Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások