fbpx

budapest 92.9 mhz

Klubrádió

Reagált a Magyarország elleni kötelezettségszegési eljárás hírére a Nemzetközi Sajtóintézet

Scott Griffen, az International Press Institute igazgatóhelyettese egyfelől elégedetten kommentálta, hogy az Európai Bizottság kötelezettségszegési eljárást indított szerdán a Klubrádió FM-adásának lekapcsolása miatt hazánk ellen, másrészt viszont csalódottságának is hangot adott, mert szerinet az uniós testületnek előbb meg kellett volna ezt tennie.

Arató András, a Klubrádió elnöke az Újpest TV Korrekt című műsorában

168 Óra: Megpróbálta kirúgatni főállásából Arató András, a Klubrádió tulajdonosa a Jelen egyik újságíróját

A 168 Óra több forrásának egybehangzó állítása szerint ki akarta rúgatni a Jelen című kormánykritikus hetilapnál betöltött főállásából Ónody-Molnár Dóra újságírót Arató András, a Klubrádió többségi tulajdonosa, aki ennek érdekében fel is hívta Lakner Zoltán főszerkesztőt. A hívás tényét Arató is elismerte, amit azzal magyarázott, hogy véleménye szerint az újságíró összeférhetetlenségi állapotba került amiatt, hogy heti egy alkalommal ő vezeti a Beszóló című interaktív műsort a Spirit FM-en. A Jelen főszerkesztője nem engedett Arató beavatkozási kísérletének.

Fővárosi Törvényszék

Visszautasítja a Klubrádió elnökének szavait az Országos Bírósági Hivatal

Arató András, a Klubrádió Zrt. többségi tulajdonosa és igazgatósági elnöke megkérdőjelezte a Fővárosi Törvényszék függetlenségét azután, hogy a médiaszolgáltató másodjára is pert vesztett a bíróságon, ezúttal azért, mert hibák voltak a vállalat a 92,9 MHz frekvencia hasznosítására vonatkozó pályázati ajánlatában, és mert a rádiót működtető cég több éve nem működik törvényesen. Erre reagált az OBH.

Ónody-Molnár Dóra, a Jelen munkatársa, a Spirit FM műsorvezetője

Kiállnak az újságíró mellett, akit megpróbált kirúgatni a Klubrádió tulajdonosa

Dévényi István és Homonnay Gergely is kiáll Ónody-Molnár Dóra mellett, akit megpróbált kirúgattatni a Jelen című hetilaptól Arató András, a Klubrádió többségi tulajdonosa. Eközben egyre több ismert politikus száll szembe az ATV ellen meghirdetett bojkottal. Schiffer András a Klubrádió elnökét kezdte el bírálni. Majtényi László, az ORTT volt elnöke közölte, nem hirdet bojkottot. Stumpf András, a Válasz Online munkatársa arról írt, nem ért egyet a bojkottal.

A Klubrádió stúdiója

Megszólalt a Klubrádió ügyében hozott ítélet kapcsán a médiahatóság

A Klubrádió számára kedvezőtlen csütörtöki bírósági ítéletből kiemelték, hogy sértette volna a verseny tisztaságát, ha a Klubrádió új műsortervet nyújthatott volna be a pályázati ajánlatában szereplő ellentmondások kapcsán, emellett alapvető jelentőségűnek nevezték, hogy csak olyan vállalkozás kaphasson frekvenciát, melynek működési háttere a pályázat benyújtásakor összhangban van a törvényekkel.

Tamás Gáspár Miklós

Tamás Gáspár Miklós a Klubrádió ítéletéről: jogszerű, de nem igazságos

A filozófus jogszerűnek, de ugyanakkor igazságtalannak is tartja azt az ítéletet, amely ma kimondta, hogy törvényesen zárta ki az NMHH Médiatanácsa a Klubrádiót az FM 92,9 MHz rádiós pályázatból, amiért a pályázati ajánlatában önellentmondások voltak és a Klubrádió Zrt. gazdálkodása több éve nem felelt meg a hatályos cégjogi előírásoknak, így csak abban az esetben pályázhatott volna a nemzeti közvagyon tízéves használatára, ha először helyreállítja a törvényes állapotokat.

Németh S. Szilárd, az ATV vezérigazgatója

Ízléstelennek tartja az ATV vezérigazgatója a „holocaust-áldozatok emlékének felhasználását” a 92,9 körüli vita kapcsán

Németh S. Szilárd a 168 Óra hetilapnak adott interjúban reagált arra, hogy a Klubrádió tulajdonosa és a rádió néhány szimpatizánsa a deportálásokkal vont párhuzamot azután, hogy a Spirit FM a médiatörvény alapján ideiglenes, október végéig szóló frekvenciajogosultságot kapott a Klubrádió által február közepéig használt, majd ezt követően üresen maradt Budapest FM 92,9 MHz frekvenciára.