fbpx
Mediaworks

Új igazgató érkezett a Mediaworks vezetőségébe

Megvan az egy hónapja távozó Györke Zoltán regionális értékesítési igazgató utódja az összes magyarországi megyei napilapot, továbbá a Magyar Nemzetet, a Lokált, a Nemzeti Sportot és számos más médiaterméket megjelentető médiavállalatnál.
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: tumblr
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: whatsapp
Megosztás itt: skype
Megosztás itt: email

Papliczky Pál, a Digitális Közönségmérési Tanács (DKT) néhány nap múlva távozó ügyvezető igazgatója lett a Mediaworks regionális értékesítési igazgatója – értesült a Media1. Az információt az érintett, azaz Papliczky is megerősítette, illetve már a Mediaworks weboldalán is elérhető a fotója, életrajza. (Ezzel összefüggő hír, hogy Papliczky volt munkahelye, a DKT új ügyvezetője Gerentsér Imre, a Ringier Axel Springer Magyarország leköszönő digitális igazgatója lesz.)

Papliczky Pál annak a Györke Zoltánnak a feladatait veszi át a Mediaworksnél, aki április 27-én távozott. Ő a Mediaworks/KESMA által bekebelezett regionális lapkiadó vállalatnál, a Lapcom Zrt.-nél volt korábban vezérigazgató, így került a Mediaworkshöz a nagy kormánypárti médiafúziót követően. Györke a Mediaworksnél 2019 októberétől dolgozott regionális értékesítési igazgatóként.

Orosz Márton (Portfolio), Guttengéber Csaba (Atmedia), Györke Zoltán (Mediaworks), Vági Róbert (Central Médiacsoport), Szauer Tamás (HVG)
Balról-jobbra: Orosz Márton (Portfolio), Guttengéber Csaba (Atmedia), Györke Zoltán (Mediaworks), Vági Róbert (Central Médiacsoport), Szauer Tamás (HVG) a Brandfestival konferencia egyik panelbeszélgetésén 2019-ben. Fotó: Kummer János / Brandfestival / Media1-archív

Papliczky Pál életútja

A Mediaworks új regionális értékesítési igazgatója 1979-ben a Szegedi Tudományegyetem jogi diplomát, majd 1995-ben a Budapesti Gazdasági Egyetem Külkereskedelmi Karán marketingkommunikációs szakértői diplomát szerzett.  A rendszerváltás évében politikai tanácsadóként részt vett az Alkotmány újrafogalmazásában, majd a rendszerváltást követően a gazdasági szférában dolgozott. Az 1991-ben került az akkoriban frissen privatizált Figyelőhöz üzletkötőnek, ahol nem sokkal később hirdetési igazgatóvá léptették elő. 1994-től a HVG hirdetési igazgatója volt, majd 1998-tól a Metro napilapnál (a későbbi Metropol elődjének) volt kereskedelmi igazgató. Innen 2003-as távozása után a Népszabadságnál lett hirdetési igazgató, egészen 2006 nyaráig.

Papliczky Pál, a Digitális Közönségmérési Tanács (DKT) távozó ügyvezetője és a Mediaworks új regionális értékesítési igazgatója
Papliczky Pál, a Digitális Közönségmérési Tanács (DKT) távozó ügyvezetője és a Mediaworks új regionális értékesítési igazgatója

Később a Ringier tanácsadója, majd 2007 májusától egy éven át a Ringier napilap divíziójának igazgatója volt, majd ezután az Epamedia (ma JCDecaux) közterületi reklámcégnél dolgozott 2009 végéig kereskedelmi igazgatóként. Papliczky 2010-től 2019-ig saját vállalkozásaiban vett részt és médiaértékesítéssel, illetve termékfejlesztéssel foglalkozott, többek között 2013 végétől tanácsadóként segítette a 168 Óra hetilapot kiadó Telegráf Kft. munkáját.

Egy időben Papliczky Pál irányította a 168ora.hu és a 168 Óra közéleti hetilap különböző termékfejlesztéseit, majd később ügyvezetője is volt a cégnek, egészen annak eladásáig. Ezután került 2016-ban a Lokál című ingyenes bulvárnapilap nem állami hirdetéseinek értékesítéséért felelős KOD Mediához, ahol értékesítési stratégiai tanácsadó lett, de ugyanezen év végén már távozott is a cégtől, és ezután saját vállalkozására fókuszált.

Papliczky a hazai internetes oldalak látogatottságát független internetes szolgáltatásként auditáló és a dkt.hu internetes címen folyamatosan nyilvánosságra hozó Digitális Közönségmérési Tanács / DKT élén tavaly júniustól állt ügyvezetőként.

További hírek és cikkek találhatók a Media1-en.

Szóljon hozzá!