A pár hete az első résszel bemutatkozó Apatigris és a Tanár 3. évada és RTL Klubos vetítésének leállítása és őszre halasztása* után újabb RTL-es műsor, a Konyhafőnök kerül az eredetileg tervezettnél későbbre – tudta meg a SorozatWiki. Pedig néhány hete a járvány ellenére felvette a gasztroreality következő teljes évadát az RTL Klub gyártópartnere: a Media1 is írt róla, milyen intézkedésekkel próbálták elejét venni, hogy a készülő főztökbe történő belekóstolásnak minél kisebb egészségügyi kockázata legyen a koronavírus járvány idején.
A tavaszra már beharangozott Konyhafőnök őszre halasztásának az az indoka, hogy ahogyan arról pár napja az RTL Magyarország is nyilatkozott a Media1-nek a koronavírus következményei kapcsán, a képernyőre fordított erőforrásaikat az őszi szezonra koncentrálják. Magyarán a járvány miatt befékeződő reklámpiac miatt nem látják érdemesnek elsütni a raktáron lévő a drágább prémium tartalmaikat, inkább majd akkor, amikor már elkezdhet élénkülni a reklámpiac, és amikorra amúgy is kevesebb tartalmuk lenne, hiszen az ősszel elmarad a Survivor és várhatóan az X-Faktor is.
A Konyhafőnök elhalasztása kapcsán a SorozatWikinek az RTL Magyarország Marketing és Kommunikációs Igazgatóságán azt nem erősítették meg, hogy ősszel végül képernyőre tűzik a most elhalasztott Konyhafőnököt, csak azt nyilatkozták, hogy az valóban nem lesz része végül a tavaszi műsorstruktúrának, illetve hozzátették, hogy arról, hogy a Konyhafőnök gasztroreality epizódjai mikor kerülnek képernyőre, a megfelelő időben tájékoztatni fogják a sajtót és a publikumot.
Egyelőre tehát csak az a biztos, hogy leghamarabb ősszel kerülhet képernyőre a főzős műsor, viszont addig is a Spektrum Home-on korábbi évadok láthatók lesznek.
* Az RTL Klub képernyőjéről lekerült két sorozat, az Apatigris és a Tanár 3. évada az RTL Most+ nevű prémium internetes szolgáltatásban már most is látható heti feltöltéssel.
További hírek találhatók a Media1 tévé rovatában, ahol tegnap a Magyar Reklámszövetség prognózisa alapján beszámoltunk arról, várhatóan milyen jelentős visszaesés lesz a magyar reklámpiacon, de beszámoltunk arról is, hogy a hazai tévétársaságokat képviselő Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete levélben próbálta megkérni a Nielsen Közönségmérés Kft.-t, hogy engedjen el 30 százalékot a nézettségmérés árából, de ezt az amúgy továbbra is monopol helyzetben lévő piackutatócég elutasította.