Az Employer Branding Award Díjak

Már lehet pályázni az Employer Branding Award 2019-re

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Employer Branding Tagozata immáron ötödik alkalommal hirdeti meg a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díját. Idén egy fontos új kategóriával bővült a pályázati kategóriák köre.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

Az Employer Branding Award 2019 azon hr és kommunikációs szakemberek, osztályok együttműködését díjazza, melyek a legkiválóbb éves Employer Branding stratégiákat és kampányokat dolgozták ki, hajtották végre, mind a szervezeten belül, mind a nyílt munkaerőpiacon.

A pályázatra a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) közép-, nagyvállalati és idén először állami intézményi kategóriában várja a pályaműveket. A vállalatok két szakmai kategóriában nevezhetnek: éves Employer Branding stratégia bemutatásával, illetve rövidebb munkáltatói márkaépítési kampányokkal lehet nevezni a 2019-es évből.

„Az idei év újdonsága, hogy egy újabb kategóriával bővült a pályázati lehetőségek köre, ugyanis nyitunk az állami intézmények felé, mert azt látjuk, hogy egyre több a jó gyakorlat ott is, amelyet szívesen osztanánk meg. Eddig az állami vállalatok pályázatai sem voltak jellemzőek, így bízunk benne, hogy sikerül nekik is kedvet csinálnunk idén a megmérettetésre. Az Employer Branding Award presztízse 5 év alatt nagyot nőtt, hiszen megkerülhetetlen díjjá vált és jelentős szerepet tölt be a kommunikációs és hr-szakma edukációjában. A szakmaiság és a hitelesség teszi ezt a díjat egyedivé abban az időszakban, amikor szinte naponta adnak át különböző díjakat a HR területen, sokszor a szakmaiság minden látszatát is mellőzve. Ez a díj ebben a díjesőben egy stabil, kiszámítható és hiteles szakmai sziget. Ennek biztosítéka a komplex pályázati kiírás és a független, az ország meghatározó hr és kommunikációs igazgatóiból álló zsűri, amelynek összetétele biztosíték a magas szakmai színvonalra és az értékteremtésre” – nyilatkozta Kádár Balázs, az MPRSZ elnökségi tagja, az Employer Branding Award létrehozója.

A tavalyi pályázat díjazottjairól a Media1 előző évi hírében olvashatnak.

Az Employer Branding Award 2019 pályázatra 2020. március 20-ig várják a jelentkezéseket.

A díjátadót 2020 tavaszán rendezik meg. A zsűri összetételéről ITT lehet informálódni.

További információk találhatók a pályázatról a díj honlapján.

Borító: Az Employer Branding Award díja

Szóljon hozzá!

Arena4 tévésatorna

Az Arena4 tévécsatornára költözik az NFL

Megállapodást kötött a National Football League (NFL) és a Network4. A szerződés eredményeként a jövőben Magyarország legújabb sportcsatornája, az Arena4 sugározza az NFL mérkőzéseit. Az ősszel induló digitális platform, az Arena4+ pedig további kiegészítő szolgáltatásokat kínál majd az NFL rajongóinak. Eközben bővült az új sportcsatorna elérhetősége.

Gréczy Zsolt, a DK országgyűlési képviselője

Pert vesztett az Origo

Gréczy Zsolt, a DK politikusa immáron hetedik alkalommal nyert a bíróságon fideszes sajtóval szemben.

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!