Az Employer Branding Award 2019 azon hr és kommunikációs szakemberek, osztályok együttműködését díjazza, melyek a legkiválóbb éves Employer Branding stratégiákat és kampányokat dolgozták ki, hajtották végre, mind a szervezeten belül, mind a nyílt munkaerőpiacon.
A pályázatra a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) közép-, nagyvállalati és idén először állami intézményi kategóriában várja a pályaműveket. A vállalatok két szakmai kategóriában nevezhetnek: éves Employer Branding stratégia bemutatásával, illetve rövidebb munkáltatói márkaépítési kampányokkal lehet nevezni a 2019-es évből.
„Az idei év újdonsága, hogy egy újabb kategóriával bővült a pályázati lehetőségek köre, ugyanis nyitunk az állami intézmények felé, mert azt látjuk, hogy egyre több a jó gyakorlat ott is, amelyet szívesen osztanánk meg. Eddig az állami vállalatok pályázatai sem voltak jellemzőek, így bízunk benne, hogy sikerül nekik is kedvet csinálnunk idén a megmérettetésre. Az Employer Branding Award presztízse 5 év alatt nagyot nőtt, hiszen megkerülhetetlen díjjá vált és jelentős szerepet tölt be a kommunikációs és hr-szakma edukációjában. A szakmaiság és a hitelesség teszi ezt a díjat egyedivé abban az időszakban, amikor szinte naponta adnak át különböző díjakat a HR területen, sokszor a szakmaiság minden látszatát is mellőzve. Ez a díj ebben a díjesőben egy stabil, kiszámítható és hiteles szakmai sziget. Ennek biztosítéka a komplex pályázati kiírás és a független, az ország meghatározó hr és kommunikációs igazgatóiból álló zsűri, amelynek összetétele biztosíték a magas szakmai színvonalra és az értékteremtésre” – nyilatkozta Kádár Balázs, az MPRSZ elnökségi tagja, az Employer Branding Award létrehozója.
A tavalyi pályázat díjazottjairól a Media1 előző évi hírében olvashatnak.
Az Employer Branding Award 2019 pályázatra 2020. március 20-ig várják a jelentkezéseket.
A díjátadót 2020 tavaszán rendezik meg. A zsűri összetételéről ITT lehet informálódni.
További információk találhatók a pályázatról a díj honlapján.