mprsz

Grósz Judit, az RTL Magyarország digitális- és üzletfejlesztési igazgatója

Podcast: Vendégünk volt Grósz Judit, az RTL Magyarország digitális- és üzletfejlesztési igazgatója és Sztaniszláv András, az MPRSZ elnöke

Grósz Judittal beszélgetve az is szóba került, hogy 2 hónap alatt megduplázódott az RTL Most+ felhasználók száma, de a digitális- és üzletfejlesztési igazgató elárulta azt is, hogy igaz ugyan, hogy indul a TV2Play, de ők mást tekintenek konkurensnek a digitális térben. Több más bejelentés is elhangzott a műsorban, melynek második felében Sztaniszláv Andrással a koronavírus a pr-szakmára gyakorolt hatásairól beszélgettünk. A műsor teljes egészében, sőt bővített változatban hallgatható vissza a Media1-ről és a Vipcastről.

Az Employer Branding Award Díjak

Már lehet pályázni az Employer Branding Award 2019-re

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Employer Branding Tagozata immáron ötödik alkalommal hirdeti meg a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díját. Idén egy fontos új kategóriával bővült a pályázati kategóriák köre.

MPRSZ

Megújul a Magyar PR Szövetség

A közel három évtizede alakult szövetség úgy érzi, megérett a változásra, ennek megfelelően számos újdonság bevezetését szavazta meg az MPRSZ nemrégiben megválasztott új elnöksége. Megújul a Sándor Imre PR-díj, változik az MPRSZ arculata, érkezik az új akkreditációs rendszer, és több más változás várható a szervezetnél.

Sándor Imre PR-díj

Sándor Imre PR-Díj 2019: 11 pályázat került shortlistre

Lezárult a Magyar Public Relations Szövetség 2019-es Sándor Imre PR-díj pályázatára érkezett pályamunkák értékelése. A zsűri hétfőn kihirdette, hogy mely pályamunkák kerültek shortlistre hírnévmenedzsment és kommunikációs kampány kategóriában.

definíció

Újraalkották a PR definícióját

Hónapokon át zajlott az egyeztetés, hogy hogyan érdemes újradefiniálni a public relations kifejezést. A döntést végül Jerevánban hozta meg a nemzetközi pr-szövetség elnöksége.