
Eredményt hirdetett az MTVA a reklám- és a gáztendereken
Eldőlt, hogy mely cég felel majd a következő években a közmédiumok reklámidejének értékesítésért, és az is, hogy ki szállítja a gázt az állami médiavállalatnak és mennyiért.

Eldőlt, hogy mely cég felel majd a következő években a közmédiumok reklámidejének értékesítésért, és az is, hogy ki szállítja a gázt az állami médiavállalatnak és mennyiért.

Szépen alakult a többek között az MTVA, a TV2 Csoport, az ATV Csoport, a Network4, a Disney Channel, a Dikh TV és több más, összesen 41 tévécsatorna, valamint több rádió és számos online portál reklámjait értékesítő multimédiás kereskedőház, az Atmedia 2021-es pénzügyi éve.

Hadházy Ákos országgyűlési képviselő kifogásolja a szerződés létrejöttének körülményeit és magát a szerződést is, melynek köszönhetően 2020-tól újabb három évig a felcsúti gázszerelőből lett dollármilliárdos is gazdagodik azon, hogy az állam hirdetést helyez el az állam valamelyik tévéjében vagy rádiócsatornán, esetleg a hirado.hu-n.

A következő három évben is az Atmedia, illetve annak leányvállalata értékesíti az MTVA reklámidejét, ezzel jelentős jutalékbevételre szert téve.

A részben Mészáros Lőrinc felcsúti dollármilliárdos érdekeltségében lévő, a többek között a TV2 és az MTVA reklámidejének értékesítéséből profitáló médiacég bőven egymilliárd forintot meghaladó osztalékot fizet tulajdonosainak. Jó éve volt a TV2 Média Csoportnak is, nem úgy a Magyar RTL Televízió Zrt.-nek.

A TV2-t teljesen, az IKO Holdingot pedig részben tulajdonló AV Progress 25 százalék körüli tulajdonosa lett a Visus Investmentnek, az Atmedia legnagyobb tulajdonosának. Az Atmedia körül más változás is van.

Idén ősztől indul a Budapesti Metropolitan Egyetemen a marketing mesterszak (MSc) első évfolyama.