tévé

Az RTL Klubon volt a legtöbb termékmegjelenítés

Az RTL Klubnál több mint kétszer annyi volt a termékmegjelenítés mint a TV2-nél, állapította meg az NMHH legutóbbi, ezzel kapcsolatos kutatása, mely további érdekességekkel is szolgált.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin

Múlt heti ülésén fogadta el az NMHH Médiatanácsa az országos kereskedelmi televíziók 2019 első félévében sugárzott, saját gyártásban készített műsoraiban feltűnő termékmegjelenítéseket vizsgáló tanulmányt. A tanulmány szerint hat hónap alatt összesen 17.796 termékmegjelenítés szerepelt az RTL Klubon és a TV2-n, ami tizenöt százalékkal meghaladta a 2018 azonos időszakában regisztrált számot, ami akkor 15.471 volt.

A legtöbb termékmegjelenítés az RTL Klub Reggeli (2298) című műsorához kapcsolódott, amit a Fókusz (1625) és a Drága örökösök (891) követett. A TV2 Bezár a bazár! című műsora 886 megjelenítéssel a negyedik helyet szerezte meg.

A termékmegjelenítésekben összesen 2519-féle márkát hirdettek. Köztük egy diétás termék szerepelt a legtöbbet 456 alkalommal, és ez a márka állt az élen az RTL Klubnál is. A TV2-nél egy bútorüzlet volt az időszak vezető hirdetője 156 megjelenéssel, amely az összesített listában azonban nem került be a top 10-be.

A termékelhelyezések eloszlása a két országos kereskedelmi tévénél
Az RTL Klub és a TV2 termékelhelyezéseinek eloszlása. Forrás: NMHH kutatás

A gazdasági szektorok közül a szolgáltatás jelent meg leginkább, amit az élelmiszer- és a közlekedési ágazat követett.

A szolgáltatásokon belül a szállodák és panziók, az élelmiszerek között a szénsavas üdítők, míg a közlekedési szektornál a személyautók szerepeltek a legtöbbet.

A teljes tanulmány az NMHH honlapjának Kutatás menüpontja alatt lesz elérhető hamarosan.

Borító: 123rf

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti

168 Óra

Végrehajtók a 168 Óra kiadójánál

Tartozások miatt több végrehajtási eljárás is indult a 168 Óra kiadója ellen. Eközben ismét új ügyvezetőt kapott a hetilap kiadója, a Telegráf Kiadó Kft.

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!