fbpx

termékelhelyezés

Karas Monika, az NMHH elnöke néhány nappal ezelőtt

Ülésezett a Médiatanács: 10+7 évre kormányközelben landolt a Rádió 1 volt budapesti frekvenciája is

E heti ülésén eredményt hirdetett az NMHH Médiatanácsa a Budapest FM 96,4 MHz 10+7 éves hasznosítására irányuló, egyetlen pályázó részvételével zajló „versenyben”: a győztes egy kormányközeli pályázó. Több más frekvencia ügyével, továbbá egy termékelhelyezésről szóló tanulmányal és a médiaigazgatási szabályokat megsértő rádiók szankcionálásával foglalkoztak.

tévé

Az RTL Klubon volt a legtöbb termékmegjelenítés

Az RTL Klubnál több mint kétszer annyi volt a termékmegjelenítés mint a TV2-nél, állapította meg az NMHH legutóbbi, ezzel kapcsolatos kutatása, mely további érdekességekkel is szolgált.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások