főszerkesztő

Alfahír

Máris távozik az Alfahír főszerkesztője

Eszes Ádám három hónapon át volt vezetője a Jobbik-közeli oldalnak. Az Azonnali szerint nem a jobbikos kilépési hullám áll a távozása hátterében.

Kolossváry Balázs, a Story magazin főszerkesztője.

Távozik a Story magazin főszerkesztője

A Central Médiacsoportnál a koronavírus miatt csökkenő árbevételekkel, takarékossági intézkedésekkel magyarázták a váltást, majd megnevezték az utódot. A lapot a Meglepetés magazin főszerkesztője irányítja majd, megtartva eddigi munkáját is.

Ács Dániel, a 444.hu újságírója, aki nem lesz a Ferencváros c. magazin főszerkesztője

Kamu sztorival lőtte a kormányközeli PestiSrácok Ács Dánielt, a 444 újságíróját

A kormányközeli revolvermédium lehozott a hétvégén egy sztorit arról, hogy Ács Dániel, a 444 újságírója számára alakították ki a Ferencváros című magazin főszerkesztői posztját, mivel így akarják „kifizetni” Baranyi Krisztináék a „propagandista” munkáját. Egy nap sem telt el, hogy kiderüljön, csak egy lejáratásról van szó.

Erdős Márton, a PC World magazin új főszerkesztője

Kinevezték a magyar PC World magazin új főszerkesztőjét és helyettesét

Most jelentették be hivatalosan is a Molnár József utódjának kinevezett új főszerkesztő, valamint helyettesének kilétét, amiről a Media1 pár napja már írt a Project029 kiadóvállalat tulajdonosváltása kapcsán. Ennek kapcsán elmondták, hogy a leköszönő főszerkesztő külsősként ezután is segíti majd a kiadó munkáját, de egyébként egy informatikai cégnél dolgozik majd.

A Project029 médiavállalat honlapjának egy részlete

Mindössze pármillió forintért felvásárolták a magyar PC World, a Computerworld és a GameStar kiadóját

A Media1 információi szerint az új tulajdonosok egy végrehajtási eljárás során jutottak hozzá a céghez, majd visszahívták a médiavállalatot 2012 óta társügyvezetőként irányító Virágh Mártont, aki azonban a cégnél maradt, és állítása szerint ezután is részt vesz a cégvezetésben. Úgy tudjuk, komoly háború folyik az egyébként hosszú ideje veszteséges médiavállalat körül. Más fejlemények is vannak a cégnél: új főszerkesztőt neveztek ki a PC World élére, továbbá visszatért Balla Zoltán kereskedelmi igazgató. Kérdéses viszont, tudják-e folytatni az együttműködést a bevételeiket szállító hirdetésértékesítő házzal.

Megkérdeztük az Index főszerkesztőjét, mit szól, hogy Vaszily Miklós, a kormánypárti TV2 elnöke átvette az Index reklámbevételeit szállító Indamedia felét

A jelenleg a TV2, korábban a Mészáros Lőrinc-féle Echo TV elnökeként, azt megelőzően az MTVA vezérigazgatójaként dolgozó új Indamedia-társtulajdonos, Vaszily Miklós vezette korábban az Origo Mediát, amikor onnan kormánypárti nyomásgyakorlásra távozni kényszerült Sáling Gergő főszerkesztő. Vaszily most a KDNP-s kötődésű Oltyán József üzletrészéhez jutott hozzá. A Media1 megkérdezte az Index főszerkesztőjét, mit szól a fejleményhez, és persze összeszedtük, amit eddig tudunk a friss fejleményekről.