A Media1 értesülése szerint szerint nem csak egyszeri alkalommal, a TV2 sajtóosztályának mellőzésével használta tegnap – a TV2 Média Csoport új vezérigazgatójának kinevezésekor – a Wise Advisory Group kommunikációs ügynökséget, hanem a továbbiakban folyamatosan ez a cég felel a sajtóval kapcsolattartásért a vállalattal szorosan összefüggő ügyekben, illetve a menedzsmenttel összefüggésben.
Az elmúlt években ezt a feladatot a Dobsi Adrienn kommunikációs igazgató felügyelete alatt működő osztály végezte, ezt a folyamatot támogatja ezután a kommunikációs tanácsadócég.
Fontos, hogy házon belül marad viszont a TV2-s műsorokkal, programmingjával kapcsolatos kommunikáció, az ezzel kapcsolatos kérdésekre a TV2 pr-osai fognak reagálni ezután is.
A változtatásról nem Dobsi Adrienn döntött. Neki nemrég új főnöke lett, hiszen Kovács Gergely általános vezérigazgató-helyettes (Pap Gitka volt vezérigazgató-helyettes utódja) felügyelete alá tartozik egyéb területek mellett a kommunikáció is.
A megbízott ügynökséghez tartozik Mészáros Lőrinc egyik cégének a kommunikációja is
A TV2 Média Csoport által megbízott Wise Advisory Group Kft. két magyar magánszemély, Skultéthy Kinga és Elkán Péter tulajdona, mindketten 50-50 százaléknyi részesedéssel rendelkeznek benne, és mindketten önálló ügyvezetői is a cégnek.
A Media1 csütörtökön utolérte Elkán Pétert, aki megerősítette, hogy a jövőben őket kereshetjük a TV2-vel kapcsolatban, ha azok corporate, azaz vállalati és nem műsorokkal összefüggő kérdések.
A Wise Advisory Group intézi egyébként a Mészáros Lőrinc felcsúti milliárdos érdekeltségében lévő Opus Global Nyrt. sajtóügyeit is, néhány találat ki is jön a Google-keresőben, amikor Elkán maga nyilatkozott a cég ügyeiben.
A vállalati kommunikációnak a céghez való kiszervezése egyébként annyiban mindenképpen logikusnak tűnik, hogy a TV2 új tulajdonosa várhatóan az a Mészáros Lőrinc közeli bankár, Vida József lesz, aki a Takarékbank Zrt. vezetése mellett az Opus Nyrt. igazgatóságában is tag, és aki épp a napokban jelentette be az MTI-nek, hogy előrehaladott tárgyalásokat folytat a médiavállalat megvásárlásáról. (Bár az nem világos, kitől is venné meg a céget, hiszen épp a napokban derült ki, hogy annak anyavállalatát, az MBC Co. Zrt.-t Andy Vajna évekkel ezelőtt eladhatta a cinkotai Businesshelp Kft.-nek, amiért még 20 milliárd forint előleget is kapott.)
Több idő jut így a műsor-kommunikációra
A TV2 vállalati kommunikációjának átszervezése azért is logikus, hiszen a következő időszakban a cég tulajdonos- és vezérigazgatóváltása miatt sok kérdésre számíthatnak majd a sajtótól, miközben a műsorkommunikáció miatt egyébként is nagy terhelés van a TV2 belső PR-osain. A TV2 pr-osai így a műsorokra fókuszálhatnak.
Ahogy arról már beszámoltunk, a TV2 új, május 15-én munkába álló vezérigazgatója, Pavel Stanchev lesz, ő tegnap állománygyűlésen mutatkozott be a TV2 munkatársainak. Stanchev TV2-s grandiózus terveiről a napi.hu-n ma egy interjú is megjelent – az abban elhangzottakról ide kattintva olvashatják el összefoglalónkat.