vállalati kommunikáció

koronavírus, maszk, covid-19

Kizökkentette a rutinból a karantén a kommunikációs szakmát

Jól vették a járvány kommunikációs kihívásait a magyar vállalatok a kommunikációs szakma megítélése szerint. A szakemberek úgy látják: a járvány „érdekes és újszerű” feladatokat hozott, hatékonyabb, kreatívabb lett a vállalati kommunikáció ebben az időszakban. Nyilvánvalóvá vált emellett, hogy a belső kommunikációt nem lehet elhanyagolni – derül ki az Uniomedia kommunikációs ügynökség és a Media1 hírportál közös kutatásából.

A TV2 épületének bejárata a Róna utcában Budapest. Fotó: Ladányi András, Media1

Változás a TV2 kommunikációjában

A Mészáros Lőrinc Opus Globaljának kommunikációjával is foglalkozó ügynökséghez kerül a TV2 vállalati kommunikációja, tudta meg a Media1. A műsorok kommunikációjában nincs változás.