mediapiac.com

Mostantól kormányközelből értékesítik a Médiapiac felületeit

Ezentúl a kesmás Evomedia feladata a szaklap és a kapcsolódó weboldal bevételeinek biztosítása. Az ügyvezető azt mondja, a hatékonyság volt a fő szempont.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin

A Médiapiac médiaszakmai honlap szerdán bejelentette, hogy szerződést kötött az Evomedia reklámértékesítő házzal. Az Evomedia árulja az újság nyomtatásban és online, a mediapiac.com internetes site-on megjelenő hirdetési felületeit is. A közlemény szerint az együttműködés már március eleje óta tart a két cég között.

A két vállalat együttműködése a hagyományos hirdetési lehetőségeken túl a kiadó konferenciáin való megjelenésekre is kiterjed, vagyis a hirdetők médiamixét akár konferenciamegjelenéssel is bővíteni tudják.

Az Evomedia az Origo.hu internetes oldalt is működtető, épp vezércserén áteső New Wave Media Group Zrt. leányvállalata. A New Wave Media Group tavaly óta a Fidesz-közeli médiaholding, a Közép-Európai Sajtó és Média Alapítvány (KESMA/CEPMF) 100 százalékos leányvállalata, ahogy a magyar médiapiacon közel 500 médiatermék, a HírTV-től és az Echo TV-től a Világgazdaságon át a Lokálig. Nyomda és lapterjesztő cég is tartozik a Liszkay Gábor balatoni nyaralójába bejegyzett KESMA-hoz, ahol az uralmat egy néhány napja nyilvánosságra került szerződés szerint Mészáros Lőrinc volt cége, a Mediaworks gyakorolja.

A Médiapiacot megjelentető Médiapiac Kft. tulajdonosa Göbölyösné Mátrahegyi Anna, aki tavaly májusban vásárolta meg a kiadóvállalatot management-buy-out ügylet során attól az Observer Budapest Médiafigyelő Kft.-től, amelyet épp akkor vásárolt fel a kormányközeli Nézőpont Intézet.

Az új partner kiválasztásakor a hatékonyság volt számomra a főbb szempont

– mondta el a Media1-nek Göbölyösné Mátrahegyi Anna.

Az Evomedia által értékesített porfólióba többek között olyan oldalak tartoznak mint az Origo.hu, a Player.hu, a Videa.hu , a Roadster.hu, az Urbanplayer.hu, a Mitvegyekacsajomnak, a Hírkereső.hu, a Freemail, a We Love Budapest, a Faktor, a Viacom tévécsatornáinak internetoldala, a Travelo, a Köpönyeg, a Szeretlek Magyarország, a Nepszava.hu, a Reblog.

A Médiapiac Kft. a legutóbb nyilvánosságra hozott, 2017-es pénzügyi beszámolója szerint 36,3 millió forint árbevételt és közel 5,9 millió forint veszteséget produkált az Opten céginformációs rendszer szerint. Az Evomedia Kft. éves forgalma 674 millió forint volt, és 47,9 millió forint nyereséggel zártak adózást követően.

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti

Origo

Leváltották az Origo vezérigazgatóját

A fideszes médiaalapítvány lecserélte Gosztonyi Balázst, Matolcsy Ádám decemberben kinevezett utódját, tudta meg a Media1. Gosztonyi Balázs utódja a Mediaworks pénzügyi vezetője lett. A leváltott vezető nem cáfol. Neve időközben az impresszumból is eltűnt.