mediapiac.com

A KESMA alá került egyik sajtótermék, a Magyar Nemzet óriásplakátja

Kettős szerep: Eltitkolt személyi összefonódás a Magyar Nemzet és a Médiapiac újság között

A Médiapiac néhány nappal ezelőtti tulajdonosváltásáról a Magyar Nemzetben szerdán elsőként beszámoló és a kormánypárti napilapban Boros Bánk Leventével, a szaklap új tulajdonosával alákérdezős interjút készítő Kárpáti András csütörtökön már a „független” Médiapiac Online-nak is dolgozott, névtelenül. Ma egyébként újra a Magyar Nemzetben is jelent meg Kárpátitól írás, vagyis kettős szerepe van, a személyi összefonódást azonban nem verték nagy dobra az olvasók előtt.

Boros Bánk Levente, a Médiapiac új tulajdonosa, vezetője, a Médianéző ügyvezetője korábban

Újabb összehangolt lejáratási kísérlet a Media1 ellen az Origón, a NER-közelből felvásárolt Médiapiacon és számos kormányközeli lapban

Erős manipulációkban bővelkedő írásban próbálja a Fidesz-közeli médiaholdinghoz tartozó Origo és a holding több más terméke, illetve Boros Bánk Levente, a Médiapiac nevű honlap és újság új tulajdonosa félrevezetni az olvasókat azt követően, hogy a Media1 a héten megírta, hogy a Médiapiacnál történt tulajdonosváltással összefüggésben szélnek eresztették az internetes lap eddigi teljes szerzőgárdáját, illetve személyi összefonódás alakult ki a KESMA és a Médiapiac című lap között, ugyanis ugyanaz az újságíró interjúzott a Magyar Nemzetben Boros Bánk Leventével, aki a mediapiac.com-nak is ír, így Boros Bánk Levente a főnöke vagy megrendelője.

mediapiac.com

Felvásárolta a Médiapiac című újságot a Nemzeti Együttműködés Rendszere

A lap hirdetési felületeit már eddig is kormányközelből, egy kesmás cég értékesítette, de most már tulajdonosi szinten is megjelent Boros Bánk Levente jobboldali politológus, a kormánypárti Nézőpont Intézethez tartozó, az MTVA-nak is dolgozó Médianéző Központ igazgatója, hogy „független és mérvadó” lapot csináljon a kedden kevesebb mint 1500 látogatóval rendelkező mediapiac.com portálból és a kapcsolódó nyomtatott lapból.

Mediaworks

A fideszes sajtóholding újabb lapját kényszeríti leállásra a koronavírus, eközben a MÚOSZ után a miniszterelnök kedvenc újságírója is felemeli szavát a kata mentesség kiterjesztéséért

A Mediaworks/KESMA úgy döntött, a Nemzeti Sport vasárnapi kiadása és a Képes Sport, továbbá a FourFourTwo után leállítja a BRAVO című ifjúsági lapjának megjelenését is. Eközben a MÚOSZ elnöke után immáron Szöllősi György, a miniszterelnök kedvenc lapja, a Nemzeti Sport lapigazgatója és egyben a sportújságíró-szövetség köztudottan erős politikai beágyazottsággal rendelkező elnöke is azért próbál lobbizni a kormánynál, hogy az terjessze ki a szabadúszó újságírókra, fotóriporterekre is a kata mentességet, mert már a túlélésért folyik versenyfutás az iparágban.