
Bejelentette a zsűri az idei Televíziós Újságírók Díja jelöltjeit
A televíziós szakújságírókból álló zsűri közzétette a kategóriánkénti legjobb három tévés személyiség vagy produkció nevét, akik közül végül eldől a díj sorsa.
A televíziós szakújságírókból álló zsűri közzétette a kategóriánkénti legjobb három tévés személyiség vagy produkció nevét, akik közül végül eldől a díj sorsa.
Thomas Rabe, az RTL Csoport vezérigazgatója azt mondta, vállalata célja, hogy crossmédiás, tehát televízió- és rádiócsatornákat, streaming-szolgáltatást és nyomtatott sajtóterméket is birtokló céggé váljanak, amely olyan nagy globális médiamárkákkal is képes versenyezni, mint például a Netflix, az Amazon Prime, a Google vagy a Facebook.
A televíziós személyiség 88 esztendős volt.
Az olimpiai tematikájú beszélgetős műsorokban perverznek és undorítónak nevezték a meleg és transzgender sportolók életvitelét, az érintetteket pszichopatának jellemezték, valamint copfos parókát húzott a gúnyolódáshoz a műsorvezető.
A Spanyolországban bemutatott, az IMDb 10 pontos skáláján 6,3 pontot szerzett vígjáték-sorozat magyar változata hetente lesz képernyőn, de a premierre azért még várni kell.
A Toxikoma című, hamarosan mozikba kerülő, Szabó Győző azonos című önéletrajzi regénye ihlette film producere, a Megasztár, a Nagy Duett és a Propaganda egykori főszerkesztője, a TV2 Média Csoport kábelcsatornáinak egykori kreatív vezetője volt a Media1 legutóbbi vendége.
Míg más médiapiaci szereplőknek engedélyeztetési procedúrán kell átesniük, ha drónt szeretnének használni, és ha nem teszik, jogsértést követnek el, az állami tévétársaságnak erre nem lesz szüksége, így versenyelőnybe kerül a kereskedelmi tévékhez képest, hiszen jobb felvételeket készíthet.
A pár nappal ezelőtt már napvilágot látott, augusztus közepére tervezett műsorrendi változtatáshoz képest már egy héttel hamarabb áthelyezi kései időpontra a Doktor Balaton című saját gyártású sorozatot és előbbre hozza Kasza Tibi vetélkedőjét a TV2 Média Csoport.
Ebben annak is szerepe volt, hogy tavaly a koronavírus első hullámának hatására sok hirdető elhalasztotta a tévés reklámkampányát, mostanra viszont kezd normalizálódni a helyzet.
Televíziós bemutatásra készülő alkotások támogatásáról döntött a Nemzeti Filmintézet.