TV

Radio Dikh és rtl.hu plakátok egy közterületi plakáthelyen Budapesten

Elvitte a rekordmagas infláció a magyar reklámpiac tavalyi teljes növekedését, sőt jelentős csökkenés következett be reálértéken

Elkészültek a Magyar Reklámszövetség 2022-es média- és kommunikációs piac költéseit felmérő számai. E szerint 2022-ben nominális értéken ugyan csekély mértékben növekedtek, reálértéken azonban 10,8 százalékkal csökkentek a média reklámbevételek és 5,4 százalékkal apadtak a hirdetői marketingkommunikációs költések. Folytatódott a globális szereplők előretörése a magyar reklámpiacon.

Karc FM

Hír FM váltaná fel a Karc FM-et

A Media1 információi szerint a nagy változásra már néhány hónapon belül sor kerülhet az Orbán-kormányt támogató rádiónál.

Vodafone TV beltéri egység távirányítóval

Új streaming alapú tévécsomagot vezet be a Vodafone Magyarország

A TV HD Extra HBO Pak csomag bevezetésével a szolgáltató második streaming-specifikus csomagját vezeti be a Filmbox Pro alapú csomagja mellé, ezáltal bővítve az előfizetők által választható televíziós csomagkínálatot – derül ki a Media1-hez eljuttatott sajtóközleményből.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások