
Bejelentette az RTL az X-Faktor idei műsorvezetőjét és egy fontos szabályváltozást
Újabb részletek derültek ki a nagyszabású show 11. évadával kapcsolatban.

Újabb részletek derültek ki a nagyszabású show 11. évadával kapcsolatban.

Megtörtént az átállás, a mai naptól végleg elbúcsúzik az HBO GO.

A Media1 megtudta, hogy közel 8 év után távozik Palocsay Géza a Jófogás.hu és a Használtautó.hu portálokat működtető Adevinta Classified Media Hungary Kft. médiavállalat éléről. Már ki is nevezték az utódját Artsiom Rabtsevich személyében, de Palocsay még néhány hétig személyesen is részt vesz a médiavállalat mindennapjaiban.

Idén májusban hatályba lépnek Magyarországon az uniós Omnibusz Irányelv rendelkezéseit átültető magyar szabályok, melyek számos új fogalmat vezetnek be. Egy sor olyan tisztázó szabályt kell majd alkalmazni, ami egyértelműsíti a fogyasztók számára, hogy az online térben mit és miért látnak. Az új szabályok értelmében például nem torzíthatják a választást a hamis pozitív értékelések és a keresőmotorok által kidobott keresési rangsorolásnak is átláthatóbbnak kell lennie. A Deloitte Legal Ügyvédi Iroda szakértői összefoglalták a legfontosabb változásokat.

Hivatalosan is megerősítette az Antenna Group a Media1 korábbi információját arról, hogy március 24-én két csatornája is átalakul a magyarországi portfóliójában: az AXN, a VIASAT3 és a VIASAT6 a megszokottak szerint, a Sony Max viszont VIASAT2, míg a Sony Movie Channel VIASAT FILM néven folytatja működését ezután.

Megtörtént a technikai átállás, amiről a Media1 már hónapokkal ezelőtt hírt adott.

Az HBO Max indulását azzal ünneplik meg, hogy az HBO GO eddigi előfizetői és az új előfizetők egyaránt kedvezményesen fizethetnek elő.

A Digitális Jólét Alapcsomagban az elérhető maximális letöltési sebességet 4 megabitről 30 megabitre, a garantált letöltési sebességet pedig 1 megabitről 7,5 megabitre emelik március 16-tól.

Az RTL Magyarország programigazgató vezérigazgató-helyettese a Media1-nek azt mondta, az Atmedia a közönségarány-mutatóval kapcsolatos RTL-es változtatással kapcsolatos reagálásában valójában nem arról a mutatóról beszélt, mint amire az RTL-nél átállnak, ugyanis a szpotszintű méréssel nem rendelkező, jellemzően kisebb hazai tévécsatornákat ezután is figyelembe veszi az RTL által választott közönségarány-mutató, és nem értenek egyet azzal, hogy ezeket ne kellene figyelembe venni, mint ahogy azt az Atmedia gondolja.

Az Atmedia a Media1.hu-hoz eljuttatott közleményében lényegében örömét fejezi ki, hogy az RTL Magyarország is felismerte annak fontosságát, hogy a hirdetés-értékesítési tevékenység során elsősorban csak a szpotméréssel rendelkező csatornákat érdemes figyelembe venni.