fbpx

változás

Palocsay Géza (balra), az Adevinta Hungary távozó CEO-ja és Artsiom Rabtsevich, az új ügyvezető igazgató

Távozik Palocsay Géza, az Adevinta Hungary ügyvezetője – Artsiom Rabtsevich veszi át a médiavállalat irányítását

A Media1 megtudta, hogy közel 8 év után távozik Palocsay Géza a Jófogás.hu és a Használtautó.hu portálokat működtető Adevinta Classified Media Hungary Kft. médiavállalat éléről. Már ki is nevezték az utódját Artsiom Rabtsevich személyében, de Palocsay még néhány hétig személyesen is részt vesz a médiavállalat mindennapjaiban.

e-kereskedelem, webshop, online vásárlás, bankkártya

Májustól szigorodik az online fogyasztóvédelem

Idén májusban hatályba lépnek Magyarországon az uniós Omnibusz Irányelv rendelkezéseit átültető magyar szabályok, melyek számos új fogalmat vezetnek be. Egy sor olyan tisztázó szabályt kell majd alkalmazni, ami egyértelműsíti a fogyasztók számára, hogy az online térben mit és miért látnak. Az új szabályok értelmében például nem torzíthatják a választást a hamis pozitív értékelések és a keresőmotorok által kidobott keresési rangsorolásnak is átláthatóbbnak kell lennie. A Deloitte Legal Ügyvédi Iroda szakértői összefoglalták a legfontosabb változásokat.

A Sony Pictures Television Networks (SPTN) magyarországi tévécsatornái

Megerősítették: jön a VIASAT2 és a VIASAT FILM – új műsorvezetővel tér vissza az Észbontók jubileumi évada a VIASAT3 csatornára

Hivatalosan is megerősítette az Antenna Group a Media1 korábbi információját arról, hogy március 24-én két csatornája is átalakul a magyarországi portfóliójában: az AXN, a VIASAT3 és a VIASAT6 a megszokottak szerint, a Sony Max viszont VIASAT2, míg a Sony Movie Channel VIASAT FILM néven folytatja működését ezután.

RJ45-ös internet csatlakozók

Megújul a Digitális Jólét Alapcsomag

A Digitális Jólét Alapcsomagban az elérhető maximális letöltési sebességet 4 megabitről 30 megabitre, a garantált letöltési sebességet pedig 1 megabitről 7,5 megabitre emelik március 16-tól.

Kolosi Péter, az RTL Magyarország programigazgató vezérigazgató-helyettese. Fotó: RTL sajtószoba

Kolosi Péter, az RTL Magyarország vezérigazgató-helyettese szerint az Atmedia félreértette az átállásuk lényegét

Az RTL Magyarország programigazgató vezérigazgató-helyettese a Media1-nek azt mondta, az Atmedia a közönségarány-mutatóval kapcsolatos RTL-es változtatással kapcsolatos reagálásában valójában nem arról a mutatóról beszélt, mint amire az RTL-nél átállnak, ugyanis a szpotszintű méréssel nem rendelkező, jellemzően kisebb hazai tévécsatornákat ezután is figyelembe veszi az RTL által választott közönségarány-mutató, és nem értenek egyet azzal, hogy ezeket ne kellene figyelembe venni, mint ahogy azt az Atmedia gondolja.

Az RTL Klub CRK stúdiójának vezérlőterme mögött található audioszoba

Átáll az RTL egy másik nézettségi mutatóra

Az RTL Magyarország úgy döntött, hogy 2022-től a nézettségi adatainak publikálásakor, illetve a belső elemzései elkészítésénél a közönségarány mutató esetében átáll az egyéb nagyképernyő használat (Other) nélküli, úgynevezett lineáris shr% értékre az eddig alkalmazott shr% érték helyett. Az egyelőre még kérdéses, hogy a 117 tévécsatornából álló magyarországi tévés piacon hány követője akad ebben a 8 tévécsatornával rendelkező RTL-nek. Íme egy kis magyarázat, mi is ez az új nézettségi mutató, és miért döntött az átállás mellett a médiavállalat.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások