upc magyarország

Amanda Nelson, a Vodafone Magyarország vezetője a UPC előtt

Háborognak a Vodafone Magyarország ügyfelei: bírósági üggyé fajulhat az e-mailek körüli kavarás

Dühös leveleket kapott a Media1 a Vodafone-UPC ügyfeleitől, miután a szolgáltató bejelentette, megszünteti a felvásárolt UPC-től megörökölt upcmail.hu és chello.hu végződésű e-mail címeiket, ezzel kellemetlenséget és üzleti károkat is okozva. Felvettük a kapcsolatot a Vodafone sajtóosztályával is, de az onnan érkező válasz aligha fogja megnyugtatni az e-mail címeiket elvesztő érintetteket, akik közül van, aki emiatt bírósági perre készül.

A Vodafone leendő székháza a Budapest One épületben Őrmezőn

Elköltözik a Vodafone Magyarország központja

A telekommunikációs cégnek Magyarország legnagyobb közlekedési csomópontjában lesz 2022 végétől az új főhadiszállása. A költözést részben a UPC Magyarországgal való fúzió indokolja.

A UPC Direct műholdas szolgáltatás új logója

Nem tűnik el teljesen a UPC márkanév a magyar tévés piacról

Bár a UPC Magyarország beolvadt a Vodafone-ba, és március végével elhagyta eddigi jól ismert márkanevét, a tíz évvel ezelőtt a UPC Magyarországtól függetlenedő UPC Direct műholdas szolgáltató arra figyelmeztet, hogy ők változatlan néven üzemelnek tovább ezután is.

Az induló Arena4 tévécsatorna

Arena4 néven új sportcsatorna indul Magyarországon

Az elsőként a Vodafone-UPC hálózatán hamarosan megjelenő Arena4 tévécsatorna a Media1 információi szerint máris megszerezte több látványsport közvetítési jogát, köztük a MotoGP-t is, amelyet eddig a TV2 Média Csoporthoz tartozó Spíler TV közvetített. A csatorna nem a Galaxy 4 helyett indul, ahogyan azt az egyik sportoldal híresztelte. Íme a részletek.

Vlagyimir Putyin a Putyin-tévéként emlegetett Russia Today (RT) adásában

Putyin-tévé nélkül maradtak a Vodafone-UPC ügyfelei, de mi lesz helyette?

Az orosz propagandát terjesztő, sokak által Putyin-tévéként emlegetett Russia Today / RT tévécsatorna több éven át volt elérhető a nemrég a Vodafone által felvásárolt UPC Magyarország kínálatában, ám nemrég szép csendben eltűnt onnan, holott pár éve még az is felmerült, hogy magyar adása is lehetne. Az RT pótlásáról érdeklődött a Media1.