technikai hiba

Index, szolgálati közlemény

Nincs vezérigazgatónk, mi is csak keveset tudunk – Kitett az Index egy szolgálati közleményt, majd egy időre leállt az oldal, de csak műszaki hiba okozta a problémát

Dull Szabolcs, az Index főszerkesztője azt írta a leállás előtti közleményében, ők is csak akkor értesültek a 2. vezérigazgató távozásáról, amikor a sajtó. A leállás, amely az Indexen kívül a port.hu-t, a totalcar.hu-t és a velvet.hu-t is érintette, a hivatalos információk szerint műszaki problémák miatt következett be.

168 Óra, HVG és a Magyar Narancs 2020.05.22-én a Lapker egyik budapesti üzletében.

Mostanra a budapestiek is hozzájuthatnak a Magyar Narancshoz és a 168 Órához, de sok a furcsaság a tegnap történtek körül

Tegnap a Lapker nevű terjesztőcég a két ellenzéki hetilapot szerződésben vállalt kötelezettsége ellenére nem juttatta el a fővárosi újságárus pontokra, így az olvasók hiába keresték azokat a megszokott megjelenési időpontban. A kiadók terjesztőpartnere a Media1-nek magyarázatot adott a történtekre, és azóta pénteken kivitték az újságokat, de még mindig sok a tisztázandó kérdés akörül, hogy a teljes budapesti újságszállítmány a központnál maradt. Kérdéses az is, hogy a kiadók által elszenvedett károkat be tudják-e vasalni a szerződésszegést elkövető partnerükön.

A TV2 Nicsak ki vagyok? A rejtélyek színpada című műsorának fináléja

Magasba emelte a TV2-t az RTL Klub vasárnapi többórás adáshibája

A Nielsen Közönségmérés friss nézettségi adatai alapján a TV2 maszkos showja, a Nicsak ki vagyok? – A rejtélyek színpada fináléja lett a múlt hét legnézettebb tévéműsora, és a vasárnapi Tények a hét 7. legnézettebb műsora. A hetet viszont így is az RTL Klub nyerte, hiszen a TV2 csak pénteken tudott még labdába rúgni, de a vasárnap történtek miatt majdnem az egész hét jó eredménye elúszott az RTL szempontjából.

Szujó Zoltán a Fix.tv vendégeként

Szujó Zoltán felmondott, vagy kirúgta az MTVA

Az MTVA közölte, az M4 Sport sportkommentátorával szerződésszegésre hivatkozva szerződést bont. Szujó Zoltán viszont úgy emlékszik, ő mondott fel, mivel a köztévé nem biztosította a Spanyol Nagydíj közvetítéséhez a megfelelő körülményeket.