Erre az Edgar, Dunn & Company pénzügyi tanácsadó cég és a Stripe pénzügyi szolgáltató elemzése alapján az Ecommerce News mutatott rá.
Az Edgar, Dunn & Company az Egyesült Királyság, Németország, Franciaország, Spanyolország, Svédország, Olaszország, Lengyelország és Hollandia 800 legnagyobb e-kereskedelmi webhelyét, továbbá a 200 legnagyobb előfizetéses szolgáltatásának pénztároldalát elemezte. Megkérdeztek továbbá 800 fogyasztót is szerte Európában.
Az, hogy Európában a legnépszerűbb e-kereskedelmi weboldalak 94 százaléka több hibát is tartalmaz, azért is érdekes, mivel ez a tavalyi évben még csak 58 százalék volt (a top 450 webhely vizsgálatával).

Ezek a hibák mind szükségtelen súrlódást okoznak az ügyfeleknek. A megkérdezettek 40 százaléka azt is elmondta, hogy több mint kétszer annyit vásárolnak az elmúlt egy évben. Az ebben jelentkező potenciált azonban sikeresen ki is kell használniuk a vállalatoknak.
„Azt tapasztaljuk, hogy Európa legnagyobb e-kereskedelmi vállalatai közül néhányan gyakran figyelmen kívül hagyják az értékesítés egy fontos lépését: a fizetési folyamatot”
– tette hozzá a Stripe.
A leggyakoribb problémák
A tanulmány kimutatta, hogy a gyakori problémák közé tartozik a kártyaadatok rossz formázása, a hibakezelés, a népszerű fizetési módok hiánya (mely a vásárlók 15 százalékát tántorítja el), és az, hogy nem kínálják fel a fizetési mód mentését későbbi használatra.
Az európai vásárlók 21 százaléka törli rendelését, ha a fizetés egy percnél tovább tart – de 17 százalék egyenesen azt állítja, hogy a túl lassú vagy bonyolult fizetési folyamat volt az oka annak, hogy törölt egy rendelést az elmúlt évben.
További híreket talál a Media1.hu-n! Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy ne maradjon le legújabb tartalmainkról! Követheti a Media1-et a Facebookon és a Twitteren is.