fbpx
Barabás Éva, az RTL Klub Fókusz Plusz műsorvezetője

Pótlólag leadja az RTL Klub a csütörtöki adáshiba miatt félbeszakadt Fókusz riportjait

Pénteken lesznek láthatók a csütörtöki Fókuszba szánt riportok a tegnapi súlyos adáshiba miatt.

Mint arról a Media1 beszámolt, tegnap először hanghiba jelentkezett a a Fókusz című műsor alatt a bejátszások alatt, majd a műsorvezetőt, Barabás Évát kapcsolták vissza, de az ő hangja sem stimmelt. Ezután a csatorna kénytelen volt teljesen félbeszakítani az adást, és meglehetősen hosszasan reklámokat, előzeteseket adtak és próbálták elhárítani a problémákat, de mivel ez nem sikerült, az ilyen esetekre elkészített protokollnak megfelelően, egy korábbi Fókusz-adást poroltak le.

Ez egyébként nem mindenkinek tűnt fel, pedig a női műsorvezető hirtelen férfivá változott, és az egyik riportban téli kabátban és maszkban beszélgetett egy riporter az interjúalanyával. Végül egyáltalán nem is tudták tegnap folytatni az eredeti, félbeszakadt adást.

A csatorna később a Media1 érdeklődésére küldött válaszában elnézést kért az esetleges kellemetlenségekért, amit műszaki probléma okozott. (Azt nem részletezték, hogy milyen műszaki berendezés hibásodott meg.)

Pénteken érdeklődésünkre most még azt is megtudtuk, hogy ma este végre mindenki láthatja a tegnap félbeszakadt friss adás tartalmait, méghozzá a Fókusz megszokott esti időpontjában, 18:55-kor, feltéve persze, hogy a technika ördögével ezúttal több szerencséje lesz az RTL Klub munkatársainak, mint tegnap.

További hírek érhetők el a Media1-en.

Borító: Barabás Éva, az RTL Klub Fókusz című műsorának műsorvezetője. Archív-fotó
Teads

Tűpontos célzás a másodpercek töredéke alatt – Hogyan működik a Teads mesterséges intelligenciája? (x)

A digitális reklámpiac régóta egy nehéz választás előtt áll: minőség vagy széles elérés? Az elmúlt néhány évben, ahogy a vásárlás egyszerűbbé és gyorsabbá vált, a reklámipar konszolidálódott, a hirdetők egyre nagyobb közönséget szerettek volna megszólítani, ám mindez a minőség rovására ment. A Teads erre egy saját mesterséges intelligencia-rendszer fejlesztésével válaszolt, amely milliszekundumok alatt képes eldönteni, hogy egy adott felhasználónak mikor és milyen hirdetést jelenítsen meg a rendszer.

Tovább a részletekért »
Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások