
A magyar tévénézők 10 százaléka már streamingplatformot használ – nem a Netflix a legnépszerűbb
Ez a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által finanszírozott és a Nielsen Közönségmérés által elkészített tanulmányból derül ki.
Ez a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által finanszírozott és a Nielsen Közönségmérés által elkészített tanulmányból derül ki.
Három hónap alatt annyi előfizetője lett mint a Netflixnek 5 év alatt.
A következő nyolc évben 26,3 milliárd dollárt (8000 milliárd forintot) fordít tartalomfejlesztésre, főként saját tartalom előállítására a streamingszolgáltató egy friss iparági elemzés szerint. A cég eközben a héten megnyitotta negyedik európai irodáját.
Az IDEA Intézet készített erről kutatást.
Az idei év az eddigi egyik legizgalmasabb a streaming-piacon: a Netflixnek idén először nagyobb mértékben visszaesett az előfizetésinek száma, miközben több új szereplő is megjelent, az Apple TV és a Disney+. Utóbbi elképesztő tempóban bővült az első napokban, de a start mégsem lett teljesen felhőtlen.
A Disney letiltotta a Netflix hirdetéseit a saját szórakoztató tartalmakat kínáló televíziós csatornahálózatán. A vállalat szerint a két cég viszonya nem a kölcsönös előnyökön nyugszik. A Disney viszonya más cégekkel is kezd feszültté válni.
Copyright © 2019-2023 All rights reserved / Minden jog fenntartva. Media1 Digitális Média Kft.
v 1.95.2023.01.10.0301
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.