
Sokat javultak a közösségi médiás platformok a legújabb Media Responsibility Index szerint
Az MRI 4.0 (Media Responsibility Index) a reklámipar fogyasztókra és márkákra gyakorolt káros hatásainak csökkentését tűzte ki célul.
Az MRI 4.0 (Media Responsibility Index) a reklámipar fogyasztókra és márkákra gyakorolt káros hatásainak csökkentését tűzte ki célul.
Tulajdonost vált a 2018-ban indult, főleg Donald Trump híveinek körében népszerű platform, amelynek korábban szerepe volt a Capitolium ostrában.
Egyre nagyobb bajban van a szabad sajtó az országban.
Intenzíven bővül a legnagyobb hazai nagyvállalatok felsővezetőinek LinkedIn-követőbázisa, miközben az aktivitásuk is dinamikusan növekszik – derül ki az Uniomedia friss LinkedIn Felsővezetői Toplista kutatásából, amely második alkalommal elemzi a TOP 50 hazai cég több mint 200 felsővezetőjének LinkedIn profilját.
A Meta alaptalannak nevezte a vádakat.
A választás után egy darabig visszafogták a költéseiket, de most ez megváltozott.
Az új felületen angol nyelvű tartalmakkal lehet majd találkozni.
A Media1 többrészes e-kereskedelem témájú beszélgetéssorozatának legújabb epizódjában ezúttal Forgács Mariannal, a Be Social ügyvezetőjével és Takács Borbálával, a Jófogást és a Használtautó.hu-t működtető Adevinta Hungary marketingigazgatójával beszélgettünk arról, hogy milyen kommunikációs- és marketing stratégiákat érdemes használni az online kereskedelemben, illetve hogyan használjuk fel mindehhez a közösségi médiát. Hiszen nem elég jól összerakni a webshopot, de folyamatos és jól átgondolt kommunikációra is szükség van a sikerhez, vagyis ahhoz, hogy minél nagyobb forgalomra tegyen szert egy e-kereskedő.
Tovább folytatódik a közösségi oldal körüli felvásárlási kálvária.
A tiszavirág-életű közösségi portált üzemeltető cégnek székhelyet biztosító magánszemély eredménytelenül kereste több módon is Pál Csabát.