fbpx

social media

Joe Biden a 2020-as amerikai elnökválasztási kampányban

Amerikai elnökválasztás: Joe Biden nyerte a Facebook költési versenyt 

Ugyan a 2020-as amerikai elnökválasztási küzdelem végső eredményére még kicsit várni kell, egy már most kijelenthető: Trump négy évvel ezelőtti győzelméhez nagyban hozzájáruló közösségimédia-költési versenyt az idei kihívó, Joe Biden nyerte, nem kevés, 10 millió dollárnyi többlet hirdetéssel.

Varga Judit igazságügyi miniszter

Szankciót szeretne a Facebook ellen az igazságügyi miniszter

Varga Judit igazságügyi miniszter a Facebookon arról írt, hogy állítása szerint kevesekhez jutnak el egyes jobboldali személyek közösségi médiás bejegyzései, ezért összehívja a a Digitális Szabadság Bizottságot, valamint egyeztetéseket kezdeményez a szankcionálás lehetőségéről.

Donald Trump YouTube csatornája

Letiltotta Donald Trumpot a YouTube is

A leköszönő elnök minimum egy héten át nem tud feltölteni videókat, és az amúgy most is működő csatornáján felfüggesztették a kommentelés lehetőségét.

Donald Trump, az Egyesült Államok leköszönő elnöke

Meghosszabbítja Donald Trump letiltását a Facebook

Mark Zuckerberg, a Facebook alapítója úgy véli, a leköszönő elnök arra használhatná az internetes oldalát, hogy még nagyobb káoszt teremtsen az Amerikai Egyesült Államokban, ahol szerdán támadás érte a Capitolium épületét Trump szavainak hatására.

Donald Trump, az Egyesült Államok leköszönő elnöke

Elveszi a Twitter Donald Trump különleges jogait, de csak később

A Twitter megerősítette, hogy Joe Biden jövő évi beiktatása után a @realDonaldTrump felhasználói fiók ugyanazokkal a szabályokkal használhatja az alkalmazást, mint bárki más. A leköszönő elnöknek tehát a jövőben számolnia kell azzal, hogy például álhírek közlésekor nem csak megjelöli azt a rendszer figyelmeztető üzenettel, de ennél súlyosabb következményei is lehetnek.

Facebook

Nem bírjuk megunni a Facebookot, még a mosdóban is azt nyomkodjuk

Többek között ezt állítja a Be Social most megjelent Nagy Facebook Körkép 2020 kutatása, amiből az is kiderül, hogyan változott meg az elmúlt években a Facebook-használat célja. A kutatás megnézte azt is, hogy hajlandók lennének-e fizetni a felhasználók a Facebook-használatért.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások