Rózsa Péter

Milkovics Pál, a Schwartz Capital Group, illetve ezen keresztül a Pesti Hírlap tulajdonosa

A 168 Óra hetilapot átvevő Milkovics Pál még nem biztos lapja 2022-es létében

A 168 Óra hetilapot a Köves Slomó vezette EMIH-től átvevő Milkovics Pál szerint ennek ellenére nem érdemes konteókat gyártani, mivel ő megmenteni akarja az újságot, és ha a lap mégis megszűnne, az csak azért alakul így, mert valamit elbaltázott, tehát nem sikerült, amit elkezdett. Szóba került a Nyamm TV, ami állítólag most már tényleg hamarosan érkezik a magyar piacra, a Pesti Hírlap, ami hamarosan újra napilap lesz, és persze Rózsa Péter 168 Óra-főszerkesztő elbocsátása is.

A 168 Óra helye balra, 2020.09.03-án, 13:30-kor

Hiánycikk lett a 168 Óra a főszerkesztő elbocsátása után

Miközben váratlanul hiánycikké vált a hetilap, szűkszavúan ugyan, de mégiscsak megszólalt Rózsa Péter, az Orbán-család fiatalkorú tagját is tartalmazó fotó leközlésére hivatkozva elbocsátott főszerkesztő. A MÚOSZ elnöke beszédesebb volt nála: azt mondta, az elbocsátás vélhetően jogszerűen történt, de szerinte más lehet a valós magyarázat. Egy 168 órás munkatárs pedig azt mondta, számított már az elbocsátásra. A lap vezérigazgatója viszont kitart tegnapi álláspontja mellett.

A Brit Media, a 168 Óra és a Klubrádió bejárata

Néhányan felmondtak a 168ora.hu-nál, de a főszerkesztő szerint nem történt semmi

A 168 Óra internetes szerkesztőségéből 6-ból 3-an távoznak. A hang.hu szerint munkahelyi konfliktus áll a háttérben, de a volt és az új főszerkesztő, valamint a cég vezérigazgatója szerint nem erről van szó, hanem, hogy két távozó más ajánlatot kapott versenytársaktól, a harmadik pedig nem tudta elfogadni, hogy összevonták a Pesti Hírlap és 168ora.hu szerkesztőségét egy közös newsroomba.

Hardy Mihály, a Budapest Airport távozó vezetője egy korábbi sajtóeseményen. Fotó: Bud.hu

Hardy Mihály lesz a Klubrádió főszerkesztő-helyettese

A Tesco és a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér volt főkommunikátora, a Pulitzer-emlékdíjjal és Táncsics-díjjal kitüntetett volt televíziós újságíró lesz Rózsa Péter utódja, és főleg a hírműsorok felügyelete tartozik majd hozzá, tudta meg a Media1.

törölt cikkek helye a Magyar Nemzet online-on

Cikkeket távolított el a Magyar Nemzet Online

Három cikkét is eltávolította ma a kormánypárti Magyar Nemzet internetes kiadása, miután kiderült, hogy az úgy hozott nyilvánosságra érzékeny orvosi titkokat, hogy arra nem volt felhatalmazása sem neki, sem a lapnak nyilatkozó Nagy Gábor orvosigazgatónak. Egy orvos eközben úgy döntött, nem nyilatkozik többé a 168 Órának, amíg Rózsa Péter a lap főszerkesztője.

168 Óra

A bíróság befogadta a 168 Óra kiadója elleni felszámolási eljárásra vonatkozó kérelmet, de a vállalat azóta sem fizette ki volt főszerkesztő-helyettesét

Lakner Zoltán volt főszerkesztő-helyettes elmondása szerint még csak kifogást sem emelt az ellene kezdeményezett bírósági eljárás miatt a médiavállalat, sőt a kiadó a Fővárosi Törvényszékkel sem kommunikált. Ha nem történik valamilyen fordulat, a hetilap komoly bajba kerülhet. A kiadó nem válaszol a sajtómegkeresésekre sem.

A 168 Óra eltávolított cikkének tárolt változata

A 168 Óra főszerkesztője a távozókat, ők a főszerkesztőt bírálják

A 168 Óra főszerkesztője által eltávolíttatott – a miskolci kórházban történt meddővé tételről szóló – cikket író Kun J. Viktória volt külsős munkatárs a Media1-nek élesen bírálta a Magyar Nemzetben szerinte az újságírót és a lapot lejárató Rózsa Péter főszerkesztőt. Az ugyancsak távozó Ágoston Zoltán online rovatvezető a Facebookon bírálta Rózsa Pétert, aki előzőleg önkényeskedő újságírót emlegetett a kormánypárti napilapban.

Rózsa Péter a Hír TV Egyenesen című műsorának vendégeként 2018 májusában

Ezek a 168 Óra leendő főszerkesztőjének tervei

Rózsa Péter a Media1-nek számolt be elsőként nyilvánosan a terveiről. Szólt arról is, marad-e rendszerkritikus a 168 Óra. Szavai alapján kiderült: a leköszönő Tóth Ákos főszerkesztő mellett ugyancsak távozó főszerkesztő-helyettesek utódjainak megtalálása még hátra van.