
Az Amazon visszavonta a Black Fridayre hangoló reklámjait Franciaországban
A párizsi kormány tisztességtelennek nevezte a kampányt.
A párizsi kormány tisztességtelennek nevezte a kampányt.
Az Európai Bizottság kezdeményezésére összehangolt razziát folytattak le az uniós tagállamok illetékes hatóságai, hogy a koronavírus-járvánnyal összefüggő megtévesztő hirdetésektől megtisztítsák az internetet. Már a razzia híre is jót tett a megtisztulásnak.
A GVH is csatlakozott azon európai fogyasztóvédelmi hatóságokhoz, amelyek az Európai Bizottság koordinálása mellett átfésülik az online platformokon a COVID-19 járvánnyal összefüggésben népszerűsített termékek reklámjait.
Az Önszabályozó Reklám Testület főtitkára szerint a reklám is hat arra, hogy az emberek mit tartanak szépnek és a környezetük elfogadható elemének, ezért is véli pozitívnak, hogy a reklámpiac több szereplője is tenni próbál a reklámjaik segítségével, hogy elfogadóbb legyen a társadalom.
A Media1 egyik olvasója fotót küldött arról, hogyan jelent meg a Délmagyarország.
A Red Lemon Media vezetője azt nyilatkozta, nem ért egyet a Gazdasági Versenyhivatal döntésével, hiszen a hatóság olyan elemeket kért számon, amelyről jogszabály külön nem rendelkezik. Ráadásul minden poszt mellett feltüntették a #reklám megjelölést.
A vezető, állami hirdető a hazai médiapiacon a Miniszterelnöki Hivatal, de a legnagyobb költők között ott van a Szerencsejáték Zrt., a Nemzeti Erőforrás Minisztérium és a Magyar Villamos Művek Zrt. is.
A Nielsen Közönségmérés adatai alapján az idei év harmadik negyedévében naponta átlagosan 4 óra 18 percet töltöttek a magyarok a tévékészülékek előtt:. A nők átlag felett, a férfiak átlag alatt tévéztek. A legújabb statisztikából az is látszik, milyen jellegű tartalmak iránt voltak a leginkább fogékonyak a magyarok.
Nem úgy influenszerkedett, ahogy a hatóság szerint szabályos.
Az Önszabályozó Reklám Testület szerint is problémás volt a CBA Piros című reklámja, erről Gerendi Zsolt főtitkár a Nagy Kreatív Márkanapon beszélt.