
Bréking: Nem kap hosszabbítást a Klubrádió!
A Médiatanács döntése értelmében a Klubrádió médiaszolgáltatási jogosultsága 2021. február 14-én lejár, és pályázat lesz a 92,9 MHz-re.
A Médiatanács döntése értelmében a Klubrádió médiaszolgáltatási jogosultsága 2021. február 14-én lejár, és pályázat lesz a 92,9 MHz-re.
Az egykori Class FM volt munkatársai által most elindított Radio Brand elsősorban a hozzájuk hasonlóan Spanyolországban élő magyarokat célozza, de a magyarországi magyarokat is szeretné szórakoztatni és közben informálni a spanyol helyzetről.
Vasárnaptól hiába keresik az InfoRádiót, a Klubrádiót, a Katolikus Rádiót és az állami rádiócsatornákat a digitális rádiókészülékkel rendelkezők, mert immáron már csak analóg módon, a régi technológiával érhető el ezek adása, miután a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság nem hosszabbította meg a DAB+ rádiós sugárzásra vonatkozó szerződést az állami műsorszóró céggel. Pedig az NMHH még tavaly is azt állította, hogy fenn akarja tartani a digitális műsorszórást.
A 89,5 MHz-es frekvencia éri el a legtöbb hallgatót, az NMHH valamiért mégis vár a pályáztatással.
A túraautós TCR Európa-kupa helyszíni tv-riportereként mutatkozott be.
A két új rádiós márka elsősorban a vidék rádiója kíván lenni, és a neten keresztül fogható.
A Retro Rádió ma jelentette be hivatalosan a műsor indulásának dátumát és címét.
Gyakorlatilag szabad keze van a frekvenciahasználati szerződések meghosszabbításáról szóló döntések esetében a Médiatanácsnak, melynek hamarosan döntést kell hoznia a rádió jövőjéről.
Az Opinio appal mérték fel a fővárosiak rádióhallgatási szokásait.
Korábban az egyik bulvárlap már azt is híresztelte, hogy a Sláger FM-hez igazol, de a mostani információt a Media1 forrásai is megerősítették.
Copyright © 2019-2023 All rights reserved / Minden jog fenntartva. Media1 Digitális Média Kft.
v 1.95.2023.01.10.0301
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.