
Gattyán György pillanatreklámja miatt több mint 2 milliós bírságot kapott a TV2
Emellett egy másik eset miatt figyelmeztetésben is részesítette a tévétársaságot a grémium. Bírságot szabtak ki a Best FM szolgáltatójára is.

Emellett egy másik eset miatt figyelmeztetésben is részesítette a tévétársaságot a grémium. Bírságot szabtak ki a Best FM szolgáltatójára is.

Gyakorlatilag nem volt olyan megjelenési forma, amelyet nem a kormánypártok uraltak, derül ki a Kantar listaáras becsléséből.

Az országgyűlési választást és népszavazást követően 15 napjuk volt a médiumoknak megküldeni az ÁSZ-nak a tájékoztatójukat, amiből kiderül, mekkora összeg folyt be hozzájuk.

Az Állami Számvevőszék nagyjából még két hétig fogadja be a két referendummal kapcsolatos politikai hirdetésekre vonatkozó adatokat.

A TV2 Tények című műsora már fizetett hirdetésekben is támadja Márki-Zay Pétert és népszerűsíti Orbán Viktort a Facebookon. Mivel a politikai reklám árát a Mészáros Lőrinc közeli és közpénzfinanszírozott TV2 Csoport, nem pedig a Fidesz fizeti ki a Facebooknak, így az összeg nem számít bele abba, amit a pártok a kampány során elkölthetnek reklámra. Ráadásul a TV2 egyáltalán nem is közölhetne politikai reklámot.

Ezúttal rádiós frekvenciák ügyében nem született döntés.

Nagy a kormánypárti fölény.

Az International Press Institute (IPI / Nemzetközi Sajtóintézet) legújabb jelentése több problémát is vázolt a magyar médiapiac kapcsán, és úgy fogalmazott, hogy azonnali lépéseket kell tenni az illiberális piaci gyakorlatok felszámolására. Kovács Zoltán nemzetközi kommunikációért felelős államtitkár szerint eközben él és virul a magyar médiapiac.

2019 óta már másfél milliárddal ment több kormánypárti Facebook-hirdetésekre, mint amennyit az ellenzék fordított erre a célra.

A Nemzeti Választási Bizottság (NVB) a szerdai ülésén döntött a pártlistát, illetve nemzetiségi listát állító jelölőszervezetek politikai reklámjainak közzétételére rendelkezésre álló közszolgálati műsoridő felosztásáról – számolt be az MTI.