
Felmentették a kormányzati plakátokat rongáló pécsi jogászt, ő mégis fellebbez az ítélet ellen
A férfi azt szeretné elérni, hogy azt is mondják ki, nem történt bűncselekmény. Azt is elmondta, mi mindezzel a célja.
A férfi azt szeretné elérni, hogy azt is mondják ki, nem történt bűncselekmény. Azt is elmondta, mi mindezzel a célja.
A lap szerint kevesebbet fizet a Mészáros Lőrinc-féle Publimont Kaposvárnak, mint amikor még Simicska Lajos tulajdonában volt a hirdetőcég.
A Miniszterelnökség idén több mint 5 milliárdot költhetett arra, hogy a hagyományos médiafelületeken népszerűsítsék az országgyűlési választásokkal egyidőben tartott gyermekvédelmi népszavazást. Bár a plakátpiacon, a tévékben, a rádiókban és a napilapokban pörgött a kampány, a közösségi médiás költések a népszavazás esetében alacsonyak voltak.
A közterületi plakátos cég jelenleg Mészáros Lőrinc, Orbán Viktor barátjának érdekeltségei közé tartozik, korábban Simicska Lajos nevén volt, aki a G-napig szintén szoros barátságban állt a kormányfővel, és egy időben a Fidesz pénztárnoka volt.
Jóval kevesebb plakáthelyet kapott az ellenzék, mint a kormánypárt.
Aggályosnak találják a kampánycélú plakáthelyek elosztását és a „gyermekvédelmi” népszavazásra fordítható kampányköltések legmagasabb összegének összegének hiányát is.
Heindl Péter jogász emiatt az Alkotmánybíróság egyik 2008-as határozatával ragasztja le őket, és büntetőeljárást is indított a Kormányzati Tájékoztatási Központ ellen.
A 168 Óra, a Pesti Hírlap, a Neokohn, az ELLE, a Jazzy Rádió és Klasszik Rádió mellett a közterületi reklámpiacon is terjeszkedik a Michaeli, Schwartz & Brit Media.
Néhány fővárosi kerület után a Publimont sorra veszi át a vidéki buszmegállókat azok hirdetési felületeivel együtt. A cég cserébe a várók felújítását vállalja, ám egyes számítások szerint az erre fordított összeget másfél év alatt kigazdálkodja, ezt követően pedig tiszta nyereségre tehet szert.
Közterületi plakátkampányt indított az Index. Új szlogenjük is van.