
Elkapkodták az ELLE homoszexuális szerelmes párokat címlapon szerepeltető példányait
Két hét alatt mind a 15 ezer nyomott példányt megvásárolták az olvasók a női magazin szeptemberi számából.
Két hét alatt mind a 15 ezer nyomott példányt megvásárolták az olvasók a női magazin szeptemberi számából.
Megjelent a Magyar Terjesztés-ellenőrzési Szövetség legújabb, 2021 második negyedéves értékesített példányszámokat tartalmazó adatsora.
A Magyar Terjesztés-ellenőrző Szövetség legújabb adatai alapján tovább csökkent a kormánypárti médiaholding megyei lapjainak és bulvárlapjainak értékesített példányszáma. Nagyot zuhant a Milkovics Pál érdekeltségében lévő, nemrég megújuláson átesett 168 Óra és csökkent a Ringier Axel Springer Magyarországhoz tartozó Kiskegyed eladott példányszáma, de például néhány centrálos lapnál is volt csökkenés.
A Magyar Terjesztés-ellenőrző Szövetség, a MATESZ adataiból kiderül, ki mekkorát vesztett.
Erősebb piaci pozíciót hozott az első három negyedév a Ringier Axel Springernek: saját szegmensében nőtt a Blikk, a GLAMOUR, és a Kiskegyed szelete is a print piaci tortából, nem csupán az értékesített példányszámokat nézve, de hirdetési bevételek tekintetében is. Ezzel a RAS Magyarország volt az egyetlen a TOP3 hazai kiadóvállalat közül, amely az elmúlt 12 hónapban növelte reklámbevételét.
Ez az a lap, ami márkamagazinból nőtte ki magát újságárusoknál is értékesített lappá.
Budapest VI. kerülete eddig évente 4,2 millió forintot költött el a Fidesz-közeli, törpe példányszámú hetilapnál két oldalas cikkek vásárlására. Az új polgármester a szerződésbontással a NER lebontásához szeretne hozzájárulni.
Egy friss, a MATESZ, a Kantar és a NOK által készített, szerdán nyilvánosságra hozott magyarországi elemzés szerint a mérés által hitelesített nyomtatott médiatermékek ugyanakkor stabilan számíthatnak a print piaci költések nagy részére. Kiderült az is, hogy mely tematikák vonzzák be leginkább a hirdetőket.
A Magyar Nemzet tavalyi bezárása után éppen egy éve létrejött újság lapigazgatója szerint mostanra a Magyar Hang lett a második legnagyobb példányszámban értékesített közéleti hetilap. Lukács Csaba a Media1-nek tett egy másik fontos bejelentést is, ami a felvidéki magyarokat is érdekelheti.