fbpx

példányszám

168 Óra

Nem mérik többé a 168 Óra példányszámát – Milkovics Pál vezérigazgatót kérdeztük az okokról

A Media1 megtudta, hogy nem méri többé a Magyar Terjesztés-ellenőrzési Szövetség (MATESZ) a Michaeli, Schwartz & Brit Mediához tartozó 168 Óra hetilap példányszámát, így a hirdetők, beleértve a kormányzatot is, úgy döntenek a lapban megjelenő hirdetések megrendeléséről, hogy nincs olyan független fél, aki auditálná, hány háztartásba jut el a lappal a hirdetés. A mérés leállása alkalmából ránéztünk az elmúlt időszak példányszám-adataira, és meglehetősen szomorú trendet tapasztaltunk. A mérés leállításának okáról megkérdeztük Milkovics Pált, a kiadó vezérigazgatóját is.

újságos, újságok, magazinok

Tovább szűkült a nyomtatott sajtó piaca, a kesmás lapok ismét a nagy vesztesek között

A Magyar Terjesztés-ellenőrző Szövetség legújabb adatai alapján tovább csökkent a kormánypárti médiaholding megyei lapjainak és bulvárlapjainak értékesített példányszáma. Nagyot zuhant a Milkovics Pál érdekeltségében lévő, nemrég megújuláson átesett 168 Óra és csökkent a Ringier Axel Springer Magyarországhoz tartozó Kiskegyed eladott példányszáma, de például néhány centrálos lapnál is volt csökkenés.

újságok, újságos

A TOP3 hazai kiadó közül csak a Ringier Axel Springer erősödött printben (x)

Erősebb piaci pozíciót hozott az első három negyedév a Ringier Axel Springernek: saját szegmensében nőtt a Blikk, a GLAMOUR, és a Kiskegyed szelete is a print piaci tortából, nem csupán az értékesített példányszámokat nézve, de hirdetési bevételek tekintetében is. Ezzel a RAS Magyarország volt az egyetlen a TOP3 hazai kiadóvállalat közül, amely az elmúlt 12 hónapban növelte reklámbevételét.

Figyelő

Szerződést bont a Figyelővel Terézváros

Budapest VI. kerülete eddig évente 4,2 millió forintot költött el a Fidesz-közeli, törpe példányszámú hetilapnál két oldalas cikkek vásárlására. Az új polgármester a szerződésbontással a NER lebontásához szeretne hozzájárulni.

újságos, újságok, magazinok

A hazai sajtópiac reklámbevételeinek több mint tizede landol nem mért lapoknál

Egy friss, a MATESZ, a Kantar és a NOK által készített, szerdán nyilvánosságra hozott magyarországi elemzés szerint a mérés által hitelesített nyomtatott médiatermékek ugyanakkor stabilan számíthatnak a print piaci költések nagy részére. Kiderült az is, hogy mely tematikák vonzzák be leginkább a hirdetőket.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások