
A GLAMOUR Univerzummal indul el a Ringier Hungary első fizetőkapus online tartalomszolgáltatása
A GLAMOUR márkánál vezeti be a Ringier Hungary kiadó az első fizetőkapus digitális termékét.
A GLAMOUR márkánál vezeti be a Ringier Hungary kiadó az első fizetőkapus digitális termékét.
Több mint 80 résztvevővel tartotta meg az Axel Springer a 9. „International Paid Content Summit” nevű konferenciáját a múlt héten.
Szalay Zoltánt, a szlovák Denník N hírportál újságíróját és projektvezetőjét hívta fel a Media1 Podcast a tervezett magyar nyelvű portál kapcsán, de a beszélgetés során több más médiával kapcsolatos téma is szóba került.
Az egyik legolvasottabb szlovák lap, a magyar médiaszabadságot is szeretné erősíteni. Már el kezdték a pénzgyűjtést.
Az elmúlt 30 évben nem hajtott végre akkora felvásárlást a The New York Times, mint most, amikor 550 millió dollárt adott a fizetős modellre építő The Athletic című sportoldalért.
Hallgassa meg a Media1 e heti podcastját!
A Central Médiacsoport és a HVG szakemberei a Protechtor által szervezett beszélgetés során beszéltek a fizetőkapukkal kapcsolatban.
Számtalan sportesemény közül válogathatnak díjmentesen az érdeklődők.
Nem minden tartalmat zárnak le és tesznek fizetőssé.
Az előfizetéses szolgáltatások a koronavírus-világjárvány alatt sok új fogyasztót tudtak elérni, azonban az újranyitás után a szolgáltatóknak többet kell tenniük az előfizetők megtartásáért.