online hirdetések

Teads - Megoldások a cookieless világra

A Teads nem vár 2023-ig a sütimentes világra (x)

A cookieless megoldások használata az online hirdetési piacon kulcsfontosságú azon fogyasztók esetében, akik nem érhetők el „hagyományos” cookie-kkal. A Teads úttörő szerepet játszik egy olyan cookieless környezet megteremtésében, amely letesztelt, hatékony és folyamatosan fejlesztett megoldásokra épülő szolgáltatást kínál a hirdetők számára. Hol állunk jelenleg és mi zajlik a háttérben?

Megafon.

Átlépte az 1 milliárd forintos határt a Megafon költése a Facebookon

Repkednek a százmilliók a kormányközeli véleményvezérek közösségi médiás jelenlétét pénzelő Megafonnál; nagyjából három hónap alatt duplázták meg az 500 milliós összesített költésüket. Az ellenzék kevésbé tud aktívan jelen lenni a Facebookon, az ő narratívájukat terjesztő Erősítő és az Ez a lényeg tudott csak jelentősebb összegeket költeni a platformon – de esetükben is százmilliós nagyságrendekről beszélhetünk.

Mire figyelj online videóhirdetés esetén? Mutatjuk a receptet! (x)

Ha marketing – és főleg digitális – területen dolgozol, biztosan találkoztál már az Outstream videóhirdetés fogalmával, amelynek során a videóhirdetés nem egy másik videó előtt (vagy közben), hanem szöveges tartalmi környezetben kerül kiszolgálásra. Outstream-nek számít az, ha a kedvenc oldaladon egy cikket olvasol és olyan videóhirdetéssel találkozol, ami organikusan bukkan elő két bekezdés között (mintha az éppen olvasott cikk része lenne) és akkor indul el, amikor képernyőre kerül a formátum.

sajtó, média, mikrofon, sajtótájékoztató

Az Európai Rádiók Szövetsége a digitális szolgáltatásokról szóló törvényjavaslat módosítására szólítja fel az uniós döntéshozókat

Úgy látják, a napi tömeges elérés és a társadalomra gyakorolt ​​hatásuk miatt itt az ideje, hogy Európa nagyobb felelősségét helyezzen a globális online platformokra és felelősségre vonhatóbbá tegyék őket, illetve itt az ideje, hogy helyreállítsák az online világ iránti bizalmat és olyan biztonságos helyet biztosítsanak, ahol a média széles és demokratikus funkcióval rendelkezik.

online vásárlás, e-kereskedelem

A TikTok is benyomulhat az e-kereskedelembe

A ByteDance tulajdonában álló TikTok kínai változatában, a Douyinben már élesben működik egy érdekes funkció, melyen keresztül tavaly 26 milliárd dollár értékben adtak el sminkeket, ruhákat és egyéb árucikkeket.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások