
Tovább folytatja növekedését a hirdetési piac 2022-ben
A leggyorsabban növekvő terület 2021 és 2024 között a közösségi média lesz.

A leggyorsabban növekvő terület 2021 és 2024 között a közösségi média lesz.

A Magyar Nemzet címlapján szinte alig észrevehető, hogy milyen esemény zárult le tegnap.

A Whitereport adatbázis alapján a magyar média helyzetéről és jövőjére vonatkozó trendekről beszélgettünk a Media1 Podcastban szakértő vendégünkkel.

Új nyomtatott magazinnal bővül a Central Médiacsoport portfóliója.

A MÚOSZ által szervezett beszélgetésen György Zsombor, a Magyar Hang ügyvezető főszerkesztője, Lakner Zoltán, a Jelen főszerkesztője és László János, a Nyomtass Te is főszerkesztője beszélt. Közös bennük, hogy mindhárman az elmúlt évek viszontagságos médiapiaci körülményei között alapítottak nyomtatott lapot Magyarországon. Szó esett a lapalapítás és üzemeltetés nehézségeiről, heti egy kávé árának jelentőségéről, üzlet és politika viszonyáról, de arról is, hogy az említett lapok konkurensei-e egymásnak.

2021-től a Nemzeti Olvasottságkutatás (NOK) módszertana megújult, egy globális médiakutatási termékhez, a Célcsoport Index Kutatáshoz (TGI) csatlakozott, amelynek keretében önkitöltős kérdőív segítségével kaphatunk képet az olvasottsági adatok és trendek alakulásáról évi 20 ezres nagyságú, 15-75 éves lakossági minta alkalmazásával.

Az ingyenesen látogatható beszélgetésen három, az elmúlt években indult magyar sajtótermék főszerkesztője is részt vesz.

Megjelent a Magyar Terjesztés-ellenőrzési Szövetség legújabb, 2021 második negyedéves értékesített példányszámokat tartalmazó adatsora.

Thomas Rabe, az RTL Csoport vezérigazgatója azt mondta, vállalata célja, hogy crossmédiás, tehát televízió- és rádiócsatornákat, streaming-szolgáltatást és nyomtatott sajtóterméket is birtokló céggé váljanak, amely olyan nagy globális médiamárkákkal is képes versenyezni, mint például a Netflix, az Amazon Prime, a Google vagy a Facebook.

A Magyar Terjesztés-ellenőrző Szövetség legújabb adatai alapján tovább csökkent a kormánypárti médiaholding megyei lapjainak és bulvárlapjainak értékesített példányszáma. Nagyot zuhant a Milkovics Pál érdekeltségében lévő, nemrég megújuláson átesett 168 Óra és csökkent a Ringier Axel Springer Magyarországhoz tartozó Kiskegyed eladott példányszáma, de például néhány centrálos lapnál is volt csökkenés.