
Több mint félmilliárd forint nyereséget produkált a Fidesz-közeli véleményvezéreket futtató Megafon
Csak támogatásokból több mint kétmilliárd forint folyt be a társasághoz.
Csak támogatásokból több mint kétmilliárd forint folyt be a társasághoz.
Megérkezett a számos magyar médiumot, így például a Nők Lapját, a Story magazint, a 24.hu portált és több más lapot megjelentető médiavállalat előző évre vonatkozó pénzügyi beszámolója. Ez alapján a cég profitja körülbelül 30 százalékkal csökkent, miközben az árbevétele gyakorlatilag stagnált az előző évihez képest. A vállalat operatív vezérigazgató-helyettese egy pr-cikkben arról beszélt, hogy a friss pénzügyi mutatóikat nem érdemes összevetni az előző évivel, majd új termékek indítását is kilátásba helyezte.
Túl van az első teljes évén a Whitedog Media Kft.
Osztalékot a tulajdonos KESMA nem vesz ki. Az adatokból az is látszik, hogy már tavaly is jelentős létszámleépítést hajtottak végre a kormánypárti médiaóriásnál.
Az RTL Group magyar nyelvű médiaszolgáltatásában résztvevő cégeit magába foglaló RTL Magyarország teljes konszolidált árbevétele a 2021-es pénzügyi évben 116 millió euró volt, nyeresége pedig 13 millió. A pénzügyi beszámolóból további érdekességek is kiderülnek.
Mintegy 48,9 milliárd forintos árbevétellel és 3,4 milliárd forint adózott eredménnyel zárta 2021-es pénzügyi évét a TV2 Média Csoport Zrt. – áll a társaság éves pénzügyi beszámolójában.
Szépen alakult a többek között az MTVA, a TV2 Csoport, az ATV Csoport, a Network4, a Disney Channel, a Dikh TV és több más, összesen 41 tévécsatorna, valamint több rádió és számos online portál reklámjait értékesítő multimédiás kereskedőház, az Atmedia 2021-es pénzügyi éve.
Nagyon szépen alakultak az RTL Magyarország és a tulajdonos, az RTL Csoport 2021-es pénzügyi mutatói, derül ki a médiacsoport most megjelent friss éves pénzügyi beszámolóját tanulmányozva.
16,3 millió forint értékben kötött egy évre szóló szerződést a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap a Doktor24 Medicina Zrt.-vel. Az is kiderült, hogy a közmédia – a magas állami támogatás miatt – az első három negyedévben annyira nyereségesen működött, hogy 8,1 milliárd forint maradt a kasszában.
Thomas Rabe, az RTL Csoport vezérigazgatója azt mondta, vállalata célja, hogy crossmédiás, tehát televízió- és rádiócsatornákat, streaming-szolgáltatást és nyomtatott sajtóterméket is birtokló céggé váljanak, amely olyan nagy globális médiamárkákkal is képes versenyezni, mint például a Netflix, az Amazon Prime, a Google vagy a Facebook.