mprsz

MPRSZ által akkreditált PR-ügynökség

Akkreditációt vezet be az MPRSZ pr-ügynökségeknek

A Magyar PR Szövetség és az ICCO, a Nemzetközi Kommunikációs Tanácsadó Szervezet összefogásával hamarosan elindul a magyarországi pr- és kommunikációs ügynökségek hivatalos akkreditációja.

Lakatos Zsófia, az MPRSZ elnöke

Lakatos Zsófiát választotta Örökös Tagjának a Magyar PR Szövetség

Az Örökös tag címet azok a jelenlegi vagy korábbi MPRSZ tagok kaphatják meg, akik munkásságuk során elévülhetetlen érdemeket szereztek a pr-szakma magyarországi meghonosítása, oktatása, művelése, népszerűsítése és elismertetése terén és hozzájárultak az MPRSZ megerősödéséhez, hazai és nemzetközi elismertetéséhez, céljainak eléréséhez.

Nők a PR szakmában

Csekély a női vezetők aránya a PR-szakmában

Bár a PR-területen dolgozók kétharmada nő, vezetői posztra jóval kisebb arányban lépnek előre – erre hívja fel a figyelmet a nőnap alkalmából a Magyar Public Relations Szövetség egy 2020-as kutatás adatai alapján.

internetező nő a koronavírus alatt

Rosszat is, jót is hozott a koronavírus a pr-szakma számára

Az összesen 41 szervezet, 3000 ügynökség és 70 ország bevonásával készült World PR Report felmérés szerint bár igencsak megütötte a területet a COVID-19 a sok lemondott, elhalasztott kampány miatt, és sok elbocsátásra is sor került, de vannak azért bizakodásra okot adó fejlemények is.

Grósz Judit, az RTL Magyarország digitális- és üzletfejlesztési igazgatója

Podcast: Vendégünk volt Grósz Judit, az RTL Magyarország digitális- és üzletfejlesztési igazgatója és Sztaniszláv András, az MPRSZ elnöke

Grósz Judittal beszélgetve az is szóba került, hogy 2 hónap alatt megduplázódott az RTL Most+ felhasználók száma, de a digitális- és üzletfejlesztési igazgató elárulta azt is, hogy igaz ugyan, hogy indul a TV2Play, de ők mást tekintenek konkurensnek a digitális térben. Több más bejelentés is elhangzott a műsorban, melynek második felében Sztaniszláv Andrással a koronavírus a pr-szakmára gyakorolt hatásairól beszélgettünk. A műsor teljes egészében, sőt bővített változatban hallgatható vissza a Media1-ről és a Vipcastről.

Az Employer Branding Award Díjak

Már lehet pályázni az Employer Branding Award 2019-re

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Employer Branding Tagozata immáron ötödik alkalommal hirdeti meg a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díját. Idén egy fontos új kategóriával bővült a pályázati kategóriák köre.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások