
Akkreditációt vezet be az MPRSZ pr-ügynökségeknek
A Magyar PR Szövetség és az ICCO, a Nemzetközi Kommunikációs Tanácsadó Szervezet összefogásával hamarosan elindul a magyarországi pr- és kommunikációs ügynökségek hivatalos akkreditációja.
A Magyar PR Szövetség és az ICCO, a Nemzetközi Kommunikációs Tanácsadó Szervezet összefogásával hamarosan elindul a magyarországi pr- és kommunikációs ügynökségek hivatalos akkreditációja.
Hatodik alkalommal adták át az Employer Branding Awardot a 30 éves Magyar PR Szövetség védnöksége alatt. Az online esemény keretében összesen 19 díjat osztottak ki, amelyet egy 15 tagú szakmai zsűri ítélt oda a pályázóknak.
Az Employer Branding Award elnevezésű díj elsődleges célja, hogy követendő példákat mutasson a munkáltatók számára.
Az Örökös tag címet azok a jelenlegi vagy korábbi MPRSZ tagok kaphatják meg, akik munkásságuk során elévülhetetlen érdemeket szereztek a pr-szakma magyarországi meghonosítása, oktatása, művelése, népszerűsítése és elismertetése terén és hozzájárultak az MPRSZ megerősödéséhez, hazai és nemzetközi elismertetéséhez, céljainak eléréséhez.
Bár a PR-területen dolgozók kétharmada nő, vezetői posztra jóval kisebb arányban lépnek előre – erre hívja fel a figyelmet a nőnap alkalmából a Magyar Public Relations Szövetség egy 2020-as kutatás adatai alapján.
Az összesen 41 szervezet, 3000 ügynökség és 70 ország bevonásával készült World PR Report felmérés szerint bár igencsak megütötte a területet a COVID-19 a sok lemondott, elhalasztott kampány miatt, és sok elbocsátásra is sor került, de vannak azért bizakodásra okot adó fejlemények is.
Az örökös tagság komoly szakmai elismerésnek számít.
Grósz Judittal beszélgetve az is szóba került, hogy 2 hónap alatt megduplázódott az RTL Most+ felhasználók száma, de a digitális- és üzletfejlesztési igazgató elárulta azt is, hogy igaz ugyan, hogy indul a TV2Play, de ők mást tekintenek konkurensnek a digitális térben. Több más bejelentés is elhangzott a műsorban, melynek második felében Sztaniszláv Andrással a koronavírus a pr-szakmára gyakorolt hatásairól beszélgettünk. A műsor teljes egészében, sőt bővített változatban hallgatható vissza a Media1-ről és a Vipcastről.
Szakmai ajánlást tett közzé a Magyar PR Szövetség a koronavírussal kapcsolatos kommunikációs és szervezetirányítási tevékenységre vonatkozóan. Válságstábok felállítását és a kríziskommunikációs tervek elkészítését és hatályba léptetését is tanácsolják.
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Employer Branding Tagozata immáron ötödik alkalommal hirdeti meg a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díját. Idén egy fontos új kategóriával bővült a pályázati kategóriák köre.