A Magyar PR Szövetség (MPRSZ) 6. alkalommal mutatja be a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat jutalmazó pályázatát, az Employer Branding Awardot, amelyre tíz kategóriában nevezhettek a vállalatok és állami szervezetek. Külön kategóriában a COVID 19-járvány kapcsán született megoldásokat is díjazta a szakmai zsűri – írják közleményükben.
A 2020-as év minden munkáltató számára kihívásokkal teli időszakot jelentett, így a munkáltatói márkaépítés valós krízishelyzetben mérettetett meg. A bizonytalanságban a munkavállalók megtartása és a kiválasztás áthelyezése online platformokra rugalmas reagálást követelt meg a szervezetektől. Éppen ezért még nagyobb lelkesedéssel várta a 15 tagú szakmai zsűri, hogy értékelhessék a beérkezett 30 darab pályamunkát.
Az online díjátadóra június 30-án 18 órai kezdettel kerül sor, amelyet ide kattintva lehet egy regisztrációt követően megtekinteni.
Még több hír érhető el a Media1-en!