Miniszterelnökség

A népszavazásról szóló, a kormány megbízásából készített óriásplakátok Budapesten, a Nagykőrösi úton 2022. március 30-án.

Milliárdok mentek az érvénytelen gyermekvédelmi népszavazással kapcsolatos hirdetésekre

A Miniszterelnökség idén több mint 5 milliárdot költhetett arra, hogy a hagyományos médiafelületeken népszerűsítsék az országgyűlési választásokkal egyidőben tartott gyermekvédelmi népszavazást. Bár a plakátpiacon, a tévékben, a rádiókban és a napilapokban pörgött a kampány, a közösségi médiás költések a népszavazás esetében alacsonyak voltak.

Szentkirályi Alexandra kormányszóvivő a Kormányinfó sajtótájékoztatón a Miniszterelnöki Kabinetiroda Garibaldi utcai sajtótermében 2022. április 21-én.

Egy hete, hogy elküldtük ezeket a kérdéseket a Kormányszóvivői Irodának

Mutatjuk, hogyan viszonyul a sajtóhoz és a nyilvánossághoz Szentkirályi Alexandra kormányszóvivő és csapata, illetve az Orbán Viktor vezette kormány, illetve mi történt azután, hogy a Media1 írásos kérdéseket tett fel azzal kapcsolatban, hogy miért nem engedik be a Magyar Hang munkatársait a kormány sajtótájékoztatójára.

Magyar Nemzet.

Titkosszolgálati akciókra emlékeztető módon készítették az újságírókat lejáratni próbáló interjúkat, amelyek alapján a Magyar Nemzet cikkei megjelentek

Az Átlátszó szerint ismét titkosszolgálati manőverekre emlékeztető akciót indíthattak valakik a Fidesz érdekében az áprilisi választások előtt: erre utal két leleplezőként tálalt cikk, amelyeket a Magyar Nemzet közölt a múlt héten. A külföldi tudósítók és kormánykritikus civilszervezetek lejáratását célzó anyagokban közölt videók az Átlátszó forrásai szerint gyanús körülmények között készültek, azokat mégis azonnal átvette a Miniszterelnökség angol nyelvű lapja, Kovács Zoltán kormányszóvivő is osztotta a Twitter-oldalán, és Orbán Viktor is említést tett róla a Kossuth Rádióban.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások