médiavásárlás

Biró Ferenc Pál, az Integritás Hatóság elnöke (balra) és Balásy Gyula, a New Land Media és a Lounge Group tulajdonosa

„Meghekkelt” közbeszerzés: Jogi útra terelte a New Land Media ügyét az Integritás Hatóság – interjú Biró Ferenc Pállal, az IH elnökével

Biró Ferenc Pállal, az Integritás Hatóság elnökével készített interjút a Media1 azután, hogy a Közbeszerzési Döntőbizottság (KDB) a Balásy Gyula kormányközeli vállalkozó nevével fémjelzett New Land Media által kezdeményezett jogorvoslati eljárás eredményeképpen megsemmisítette az Integritás Hatóság korrupcióellenes kommunikációs közbeszerzési tenderének azon részeit, amelyet nem a kormányközeli médiavállalat, a New Land Media és Lounge Design párosa nyert meg. A közbeszerzési adatbázisból már korábban láthattuk, hogy 2015 óta közel 1400 milliárd forintot költöttek az állami szereplők a Lounge-csoportnál az NKOH rendszerén keresztül.

magyar média

Mindshare: Túl olcsó a magyar média

Egyre kevesebbet költenek médiára a magyarországi nagy hirdetők az árbevételük arányában. Amíg például Csehországban és Szlovéniában pont fordított tendencia figyelhető meg, nálunk a a nagyvállalatok a médiaköltéseken spóroltak talán a legtöbbet az elmúlt másfél évtizedben – derül ki a Mindshare nemzetközi médiaügynökség friss, a Media1-hez eljuttatott kutatásából, mely rámutat, hogy túlságosan olcsó a magyar média.

Daniel Obajtek

Állami tulajdonba kerül mintegy 120 médiatermék Lengyelországban

A lengyel állami olajcég megszerezte a Polska Press nevű regionális médiavállalatot, melynek felvásárlásával összesen 20 regionális napilap, körülbelül 100 helyi hetilap és magazin tulajdonosává vált, tovább növelve ezzel a lengyel állami befolyást a regionális médiapiacon.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások